vrijdag 15 augustus 2014

De schoolvakantie zit er weer op.....


Gisteren en vandaag was ik al weer druk aan het werk op school.
Maandag gaan de basisschoolleerlingen in het Noorden weer naar school.

Van te voren moet ik altijd even zin maken. Maar als je dan alle collega's weer ziet en spreekt en de klas in orde maakt, komt die zin vanzelf. Ik krijg opnieuw groep 4 met het luxe aantal van slechts 18 kinderen.
Helaas komt dat door krimp van het leerlingaantal, maar wel een heerlijk aantal om mee aan de slag te gaan.

Handwerken komt er nog steeds niet van, ik lees momenteel weer veel.
Maandag hebben we de tweede bijeenkomst van onze nieuwe bee. 
Daar heb ik nu al zin in!
Ik zal dit weekend eens bedenken welk werkje ik mee zal nemen.....

Fijn weekend gewenst!

4 opmerkingen:

Ineke zei

Wat gaat de tijd snel hé? Succes met het nieuwe groepje van klas 4!!!
En veel plezier met jullie bijeenkomt.

Liefs, Ineke

Berna zei

Ach zo'n nieuw schooljaar heeft ook wel weer wat. Onze oidste kleindochter gaat ook naar groep 4 en vindt het heel spannend. Een combiklas met deels nieuwe klasgenootjes en twee nieuwe juffen. Kan het me voorstellen. Alvast een goed schooljaar gewenst.
Heb je de leuke kleurplaat van internet? De meisjes komen volgende week logeren. Is wel leuk voordat ze weer naar school gaan.
Goed weekend!

Floor zei

Tja... aan alles komt een eind, ook al zo'n lange schoolvakantie.
Maar het is vast weer reuze leuk als je de kinderen weer ziet.
Allemaal nieuw voor je, dus best spannend. Ook spannend is je nieuwe bee, ben benieuwd.

Annie Kingma zei

Ja de vakantie zit er weer op ook hier.
Ook gaat het voort gezet onderwijs ook naar school
Nu dus niet langer vakantie dan de basis scholen.
2 kleinkinderen dit jaar naar de brug klassen, en nog maar een kleindochter op de basis school, groep 7.
Tijd gaat vlug.
Werk ze volgende week
Groetnis Anie