dinsdag 9 december 2014

En weer een blokje klaar, nr 19

Zonder wortel maar met de warme chocomel. De damp komt er nog af...


Ik maakte de ondergrond met geweven strookjes, net als bij het eerste blok. 
De damp is uitgeplozen fiberfill. 
De vilten kerstboom zit alleen in het midden vast, geeft een leuk schaduw effect.
 De kat hing volgens mij ooit aan een fles wijn.
(en ik bewaar dat soort dingetjes meestal...)


Het blokje hieronder was in vergelijking met de andere blokjes nog wat kaal (zie blogje gisteren) en heb ik nog wat meer bewerkt.


Het einde raakt in zicht. Hoe nu verder?


Ik heb wat lapjes "crazy" op een ondergrond gelegd en met de lijmbus beetje vast gezet. Daarop de blokjes eerst gespeld en nu kan ik bezig om ze vast te zetten.
Ze zitten niet op dezelfde volgorde als dat ik ze gemaakt heb.
Ik wil het geheel net als de blokjes afwerken met allerlei versierseltjes en rondom met breikatoen festonneren. 


Ik ben er nog wel even zoet mee.
groetjes, Conny

11 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk blok geworden ! Ik zit hier te dubben of ik de wortel zal doen.

brigitta seinen zei

Wat een leuke blokjes. Vind je mok chocomelk helemaal geweldig. Wat zal dat straks een gezellig geheel worden. Succes. Ben je alweer een beetje opgeknapt?

miekequilt zei

Superleuk. En een goede oplossing van de winterwortel

Unknown zei

Mooi bezig hoor. groetjes.

Tineke Machiela zei

wat zijn ze toch leuk!! mooi Conny.

Jolanda zei

Zo jij hebt de gang er lekker in zitten. Het zijn echt stuk voor stuk juweeltje

ireneinhetatelier zei

Ze zijn toch echt geweldig leuk! Je kunt uit de oude doos nog heel wat grappige toevoegsels halen, denk ik!

Rya, Rotterdam zei

Het zijn heel leuke blokjes geworden en het geheel wordt vast een fantastisch wandkleed. Ik kan me voorstellen dat het veel werk is, maar ook dat het zo ontzettend leuk is ermee bezig te zijn.... gewoon met lapjes en lorretjes en dingsies.... mijn idee, hoor! Succes! En ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Groet, Rya

Pauline zei

Enig, Conny, je maakt er mooie blokjes van, je afwerkingsidee klinkt me ook heel goed in de oren.

Gonny zei

Hej Conny! Ik vond dat ik nu ook eens bij jou zou gaan kijken. Dat werd hoog tijd! Ik zie allemaal leuke, mooie blokjes voorbij komen. Alleen de fantasie al en dan het gefreubel en al die blokjes samen.Echt heel gaaf. Ik ga een kijken of ik hier volger kan worden. Groetjes, Gonny

dq zei

There is so much charm in every one.