maandag 2 oktober 2017

Een teken van leven....

Oh, al een hele tijd geen blogjes hier....
Toch even een teken van leven, ik ben heel erg druk om weer in het gareel van mijn baan te komen.


Na een jaar er uit, kost me dat zoveel energie dat ik aan handwerken niet toe kom.
Eigenlijk nergens aan toe kom....


Dat zal wel weer komen hoor, maar voor nu lees ik vooral erg veel boeken als ik thuis ben. 
Heb er al 47 gelezen dit jaar.


Op de foto's een sfeervolle wolwinkel die we van de zomer in Vezelay (Frankrijk) zagen.
Prachtig sfeervol plaatsje op een heuvel in Bourgondië.











Fijne week gewenst, 
Conny


14 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ja Conny, dat zal best weer even wennen zijn om voor de klas te staan/zitten. Begrijpelijk dat dat jouw energie opslurpt. Maar lezen is ook fijn toch? Het quilten komt wel weer.

Dientje zei

Leuk stadje is Vezelay. Ik kan me niet herinneren een handwerkwinkel te hebben gezien. Maar het was toen een zeer regenachtige dag. Gr. Dientje

Ineke zei

Het zal best erg zwaar zijn om weer een beetje "in het gareel" te komen, qua werken. Rustig aan dan komt het vast goed.
Tijd voor handwerken komt vanzelf wel weer.
Groetjes, Ineke

Yvonne zei

Ja Conny, op onze leeftijd, in de nadagen van onze carrières gaat alles toch wat moeizamer als een aantal decennia geleden.
En dan vooral na er een jaar te zijn uit geweest de draad weer op pakken......meer losse eindjes die je weer aan elkaar moet knopen waarschijnlijk en er dan maar weer iets leuks van proberen te breien!
Sterkte hoor! Neem je tijd en je rustmomenten op zijn tijd. Het quilten komt vast wel weer op je pad!

miekequilt zei

Leuke foto's. Ook deze winkel bezocht ik deze vakantie. En ook de brocantewinkel waar je over schreef. En daar kochten we leuke dingen. Komt binnenkort op mijn blog een bericht over.
Sterkte met het werk , dat zal niet meevallen, maar komt vast wel goed. En het quilten? Ook dat komt wel weer. Fijn dat je zoveel te lezen had.

Lida zei

Gezellig, jij ook weer aan het bloggen en wat een leuke winkel was dat! Geniet van je boeken, groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Voor alles is een tijd Conny en wat in het vat zit verzuurt niet, hier is het precies hetzelfde, komt wel weer, simpel beginnen, enne, boeken lezen is ook geen straf.

Tilly zei

Wat een leuke foto"s Conny. Zal vast wel wennen zijn na een jaar in de wachtstand te hebben gestaan,maar komt zeker goed.groetjes Tilly

quiltmarjanneke zei

Wat een leuke sfeerplaatjes! Dat werkritme pik je denk ik straks heel snel weer op!

Annie Kingma zei

Mooie foto's gemaakt.
Alles went wel weer, gewoon rustig opbouwen.
En een mooi boek lezen is ook fijn toch.
Fijn dat je weer je baan kan doen.
Groetnis Annie

Floor zei

Kan me voorstellen dat het zwaar is om weer te werken na een jaar thuis zijn. Gelukkig eerdaags herfstvakantie, even bijtanken. Komt vast goed over een tijdje.
Dan maar even niet handwerken, lezen is ook heerlijk... even avondturen mee beleven en ontspannen.

Ageeth Dorsman zei

Dat begrijp ik helemaal, dat het al je tijd en aandacht vergt om weer in het dagelijkse-werk-ritme te komen, en dat je niet aan handwerken toekomt. Helemaal niet erg; dat komt vast wel weer helemaal goed. Prachtige, sfeervolle foto's van dat lieflijke plaatsje met de mooie wolwinkel...
Groetjes van Ageeth.

Quilting Moesje zei

Zeker mooie sfeer plaatjes ! De kleurtjes en de wol komt hier wel heeeel mooi uit :o))
Rustigjes aan ... soms gaat het dan opeens weer in je gewenste ritme :o)

Pauline zei

Sterkte met weer op de rit te komen, Conny.