donderdag 22 februari 2018

Lekker warm.....

Nee, niet buiten, daar is het heerlijk fris en zonnig. Ik geniet ervan.
Net op tijd had ik dit weekend een heerlijk warme sjaal gehaakt...


Lekker dik garen gehaakt met haakpen 7. Dat schoot lekker op!
Het patroon kwam ik tegen op het blog "haak maar aan". het smalle deel wordt door gaten aan de brede zijde getrokken en vormt zo een heerlijk warme kol.


Eerder deze week ook weer wat voortgang geboekt met de Leekstermeer quilt




Het begint al wat te worden. helaas lukt het niet altijd om alle puntjes scherp te krijgen.


Wat wel lukt en waar ik erg blij van wordt is dat mijn re- integratie ( na twee knieprotheses) er bijna op zit,
Ik ben nu vrijwel al mijn uren ( 2  1/2 dag) op school aan de slag, anderhalve dag  geef ik weer les (zonder achtervang) en nog twee dagdelen met een invaller achter de hand, ik ben er bijna, en wat is dat vreselijk fijn!

11 opmerkingen:

Dientje zei

Het Leekstermeer wordt mooi. Scherpe puntjes is nog wel eens een ding. Mooi dat de re-integratie goed gaat. Gr. Dientje

Floor zei

Fijn dat je weer bijna je volledige baan kunt behappen, een goed teken.
Mooi je blokjes. Spannend die kleuren fel blauw met bruin.
Wordt vast heel mooi straks.
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Lekker warm, zo'n snelle sjaal en je Leekstermeer-quilt wordt zo mooi!
Heerlijk om weer volledig mee te draaien in het arbeid-proces.
Groetjes, Ineke

miekequilt zei

Wat een leuke sjaal heb je gehaakt. Die zal je de komende dagen wel nodig hebben. En wat heerlijk dat je weer helemaal op de been bent.

BezigeBijMirjam zei

Je bent denk ik wel een jaar onderweg met beide knieën. Maar nu dus beide weer geheel aan het werk. Heel fijn voor je. Je gaat ook goed met de Leekstermeer quilt.🤗

quilting Jeannet zei

Ja, heerlijk Conny, dan weet je waar je het voor gedaan hebt, straks lekker de zomer met twee nieuwe onderdanen, kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent. Mooie quilt trouwens, en ja, die puntjes......moet je maar eens naar al die antieke quilts kijken, daar wisten ze volgens mij geeneens wat puntjes waren......

Annie Kingma zei

Zo op de foto zien je blokjes van Leekstermeer er mooi uit hoor.
Lekker vlug een mooie warme sjaal.
Fijn dat het op school weer goed werken is. En je bijna helemaal weer klaar bent
Groetnis Annie

Yvonne zei

Wat wordt de Leekstermeer mooi! Een kniesoor die let op elk puntje. Blijft lastig met de machine.
Fijn dat de reïntegratie nu zo goed gaat. Kan me voorstellen dat het na zo'n lange tijd goed voelt om weer volledig arbeidsgeschikt te zijn. Fijn weekend gewenst!

quiltlodge gerda zei

Hee, dat is een handige sjaal! En mooie kleurtjes ook nog.

Elizabeth zei

Fijn dat het zo goed gaat! Wat een tijd heb je al achter de rug hè...
Reuze handige sjaal, want zo blijf je lekker warm!
Groetjes en fijn weekend, Elizabeth

tiny zei

Je Leekstermeer wordt heel mooi, en als jij er tevreden mee bent, wie doet je dan wat. Fijn dat het zo goed gaat . Geniet van dit winterweer je mooie sjaal kun je gebruiken. Fijn weekend Tiny