dinsdag 24 mei 2016

Weggevertje: een boek van Janet Bolton

Afgelopen zaterdag bezocht ik weer eens de geweldige rommelmarkt in Bakkeveen.(klik)

Heerlijk rondneuzen in een prachtige entourage: Een weide vol mensen die op tafels en kleden hun waren verkopen. En dat alles omringd door een prachtige bosrand.
Daarbij een aarzelend zonnetje en een heerlijke temperatuur.
Ik vond nog wat leuke oude strijkijzers. 
Het kinderijzertje met het rode handvat en de twee die rechts (op de foto) staan kwamen zaterdag met mij mee naar huis!
Ik had er al een paar en nu kan ik ze leuk neerzetten.




Voor één hele euro kocht een prachtig patchwork boek. 
In de veronderstelling dat ik mijn exemplaar al jaren kwijt was...
Ahum, niet dus.
Toen ik dit boek in de kast wilde zetten dook zijn dubbelganger meteen op.
Tja, wat doe je dan?
Doorverkopen of weggeven?
Ach, voor mij was het een koopje op een prachtige zaterdag en ik vind het leuk om nu iemand anders te verrassen.
Dus, zou jij dit boek willen hebben ? Laat dat dan in jouw reactie weten, ik ga zaterdag lootjes maken en wie weet kan ik het dan naar jou sturen!





Afgelopen maandag hadden wij ook nog een bee, mini-bee dit keer. We waren uiteindelijk maar met zijn vieren. Ik maakte er weer een Floral Beauty blok af.



Ik wens jullie allemaal weer een fijne week, tot zaterdag, dan weten we wie het boek wint.
groetjes, Conny



19 opmerkingen:

Frea zei

Goede buit Conny.
Moet toch ook maar eens naar de rommelmarkt in Bakkeveen.
het boek zou ik wel willen overnemen, maar omdat je het gaat verloten, loot ik graag mee.
Leuk om je vorderingen van je floral beauty te zien.. Heb er zelf ook een paar van gemaakt, maar ze zijn best wel lastig om te maken.

Marieke Hordijk zei

Wat een wereldvondst! Ik loot graag mee.

quiltcat zei

hallo conny, so ein tolles buch hast du zu verschenken? da mache ich doch gerne mit bei der verlosung.
noch eine schöne restwoche
lg elfriede

Floor zei

Leuk die oude strijkijzers, je krijgt al een hele verzameling.
Vooral dat kinderboutje vind ik erg leuk.
Ik loot niet mee hoor, want ik heb alle boeken van Janet Bolton al, zo leuk zijn ze!

My personal craft shop zei

Ik doe mee. het lijkt mij een mooi boek.
groetjes, Tineke

Truus zei

Nee ik loot niet mee want dit boek heb ik al.
Maar dat kinderstrijkijzer roept herinneringen op aan vroeger. We hadden er ook zo een en dan mochten mijn zusje en ik meehelpen strijken. Het ijzer op de kolenkachel warm worden en dan de zakdoekjes strijken.
Leuk dat je er eentje gevonden hebt-mooi zo je verzameling.
groetjes,Truus uit Drenthe

Veroniek zei

Hoi.
Wat een geweldig boek. Ik loot graag mee.
Groetjes veroniek

Elizabeth zei

Geweldig leuk al die strijkijzertjes... En weet je wat ik helemaal leuk vind? Dat kinderstrijkijzertje; ik heb die nl. ook nog, van vroeger thuis. Ik denk dat het ding ouder is dan ik zelf ben, maar toch. Ik weet nog dat we in de keuken een kolenkachel hadden en dat ik zo het ijzertje warm maakte voor de poppenkleertjes... Ja, het zat er al vroeg in!
Wat een prachtig boek heb je gevonden op de rommelmarkt. Ik doe graag mee met je verloting!

Groetjes,
Elizabeth

Kleine Vingers zei

Dat kinderstrijkijzertje lijkt op die die ik vroeger had, leuk om zoiets te vinden. Graag doe ik mee met de verloting. groeten
aubphg (at) hotmail (punt) com

Annie zei

Wat heb je een mooie verzameling strijkboutjes en dat boek is enig, ik loot graag mee,

Simonne Valenberghs zei

Leuk die strijkijzers ik hen die ook en voor dat leuke quiltboek dat ben ik kandidaat voor ,bedankt voor zo'n leuke aktie

Quibi zei

Ik zou wel heel graag in aanmerking willen komen voor je boek! Erg leuk

Birgitte aka Bietje zei

Prachtig die strijkijzers. Bij mijn moeder staat ook een mooi exemplaar van gietijzer.
Leuk boek heb je te verloten. Graag doe ik mee. Ik ken het niet, maar het ziet er erg gezellig uit. Dus nu duimen.

quilting Jeannet zei

Wow Conny, wat een leuk koopje, ik ben DOL op de boeken van Janet Bolton, en deze heb ik nog niet, dusszzzz, ik doe dit keer graag mee.

ella zei

Wat een gezellig blogje weer. Ik lees vaak anoniem mee, maar om mijn applicatievaardigheden te verbeteren loot ik graag mee.

ivoorwit.blogspot.com zei

Het lijkt me een prachtig boek. Ik waag graag een kansje om het te winnen.
Fijne dag, groetjes, Thea

Lieve Arnauts zei

Ik wil ook mijn kans wagen om dit leuke boek te ontvangen, fijn dat je dit wil delen.
groetjes, Lieve

quiltmarjanneke zei

Mooi ijzertje heb je gescoord, het boek lijkt me ook heel leuk, dus ik doe graag mee.

Quilting Moesje zei

Ahhh... veeeels te laat *U*
maar k laat je toch weten dit boek heeeel leuk te vinden :o))
Zag eens een artikel van haar in een Quilt Mania en was helemaal weg van de manier van een soort schilderijtjes quilten !

waarschijnlijk kan ik niet meer mee doen ...maar wie weet ":o)
Groetjes,
Simone