zaterdag 28 mei 2016

Wie wint het weggevertje?

In mijn vorige blogje beloofde ik mijn dubbele boek van Janet Bolton te verloten.
Eerst heb ik van het heerlijke weer genoten vandaag ....

In de tuin bloeit weer de paars-witte akelei! 


De schaal met lootjes




En nu heb ik dan de lootjes getrokken 
De winnaar is:



Quibi! Wil je mij de adresgegevens mailen ?
(connysquilts@live.nl)
Ik wens je vast heel veel plezier met het boek!


Nog even een nieuwtje uit de tuin: vorig jaar hing ik dit insectenhotel op.
Als je goed kijkt zie je dat het metselbijtje al heel veel gangetjes dicht heeft gemaakt.
Daar heeft ze dan eitjes in gelegd. 





Nog een leuke uitzwaaier: 


Fijne week gewenst!
groetjes, Conny


11 opmerkingen:

Floor zei

Helemaal mee eens met dat laatste :-)
Wat leuk dat je kan zien waar de eitjes verstopt liggen in je insectenhotel.
Al heel wat kamers volgeboekt.
Mooi je Akeleien. Zijn mijn gestuurde zaadjes nog opgekomen en hebben ze gebloeid?
Jouw oranje klaproosjeszaad overal rondgestrooid in de tuin, maar tot nog toe alleen maar gele en geen oranje :-(
Misschien komt het nog, even afwachten maar.

Saskia Smit zei

In dat laatste bord kan ik me helemaal vinden!

Truus zei

Gefeliciteerd Quibi met je boek.
Mooie akelei is deze en altijd spannend of het volgend jaar weer opkomt of dat het vermengd is met een andere soort.
Deze tekst heb ik ook in huis hangen--zo is het toch? Rommel kennen we niet en alles is weer te gebruiken.
Zonnige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Gefeliciteerd Yvonne(Quibi) leuke prijs!

dineke zei

Oh jee, dan heb ik wel heeuuul erg veel ideeen!

dineke zei

En ik vergat nog even te zeggen hoe leuk ik dat hotel vind!!!

Elizabeth zei

Ja, dat is een gave spreuk!
Jammer dat het boek mijn neus voorbij ging, maar ik gun het ook ieder ander...
Gefeliciteerd Quibi!
Prachtige foto maakte je Conny van de Akelei!

Quibi zei

Wat ontzettend leuk, dat ik je boek heb gewonnen! Ik ga je mijn adres mailen. :)

Yvonne zei

Prachtig die Akelei! Ik heb ze veel gezien in Amerika waar ze de mooie naam Columbine heeft!

Marijke zei

Wat een kunststukje van moeder natuur is Akelei toch prachtig en... Ja leuk de tekst!!!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Lies Koster zei

Jouw bijenhotel is ook leuk!
Huisvlijtigliesje.blogspot.com