woensdag 14 december 2016

Winterwandering, bee en een nieuwe speldenkussentjesruil

De top van mijn Winterquilt is klaar en het middendeel heb ik zelfs al gequilt. Ik hoop dat het lukt hem met kerst aan de muur te hebben. 
Gelukkig had ik alle benodigdheden in huis en kon voor deze quilt lekker winkelen in eigen kast.
Met de naaimachine heb ik twee stukken Hobbs aan elkaar gezet en had toen genoeg batting voor deze quilt.


Afgelopen maandag hadden we weer onze bee, weer op onze fijne
lichte locatie.
Een van de leden maakte bij een workshop dit schatje.




Wat er verder ter tafel komt....

Haakwerk


Dit is een quilttop met dieprode kleuren, helaas worden ze nogal oranje op de foto.


Borduurwerk


Dit wordt een adventslinger van vilt. Het zijn kleine zakjes waar een aardigheidje in kan.


Een Jane blokje.


De rand voor een Camelot in kerstkleuren.


Het middenstuk van Dear Jane.


Een paar blokken van de 365 dagen challenge.



Hieronder een blokje van pakweg 15 cm in het vierkant met meer dan 100 stukjes, het lijkt wel de Nearly Insane.



Nog meer haakwerk


Blokjes van de Quiltmania kerstquilt van twee jaar geleden.


Het was weer een reuze gezellige ochtend. Heerlijk bijgepraat en veel inspiratie opgedaan.

Rest mij nog jullie nogmaals te attenderen op de nieuwe speldenkussentjesruil die
ik organiseer.
Alle informatie vind je in het vorige blogberichtje. (klikkerdeklik)

Heel fijne week gewenst, groetjes, Conny


11 opmerkingen:

Ineke zei

Wat wordt je winter wandering quilt mooi, leuk met de sterretjes overal verspreid er op. Succes met het door-quilten. En leuke werkstukjes zie ik voorbij komen van jullie Bee.
Liefs, Ineke

Dini Verkuil zei

De Winter wandeling is mooi. Leuk die sterren in de rand. Ik ben nog met teveel bezig en sla dus nog even over. Mooie producten op de Bee. Veel plezier met je kussentjesruil. Groet, Dientje

BezigeBijMirjam zei

Mooi hoor jouw Winterwandering quilt. Wat een variëteit op jullie Bee. Gezellig. Loopt het goed met de 23 speldenkussenruil?

Rosabears zei

Wat wordt ie mooi jouw winterwandering quilt.
Leuk om te zien wat er allemaal gemaakt wordt tijdens jullie bee.
Wat een diversiteit.
Groetjes Marja
🎅🎅🎅

Tilly zei

Wat een mooie werkstukken zijn dat.Je winterwandeling is mooi geworden.
Je hebt nog een week te gaan. Groetjes

Marguerite zei

Wat een hoop moois laat je weer zien.
Super...

Floor zei

Je gezellige winterquiltje is prachtig geworden Conny! Natuurlijk hangt ie met kerst, dat gaat je vast wel lukken.
Gezellig op de bee geweest met leuke werkjes.
Prachtig dat mooie middenstuk van de Jane en dan dat haasje.... smelt helemaal van dat koppie.
Groetjes,
Floor

Hennie zei

Je winter wandering is super mooi geworden.
Altijd gezellig zo'n bee, mooie projecten laat je zien.

Conny's-blog zei

Wat Is je winteruitverkoop schattig geworden zeg.............liefs.conny

Régine zei

Zo wat heb jij lekker doorgewerkt aan de Winterwanderingquilt! En een leuke top is het geworden, de sterretjes maken het helemaal leuk!
Ik heb deze week nog helemaal niets aan die quilt gedaan, oooo! Ik moet nog blokjes snijden....
Het zou natuurlijk erg leuk zijn als jouw quilt met de kerst al aan de muur kan hangen.
Heel wat moois zo op de Bee.
Groetjes, Régine.

Quilting Moesje zei

Geweldig zeg ! De blokjes maken de winterwandering mooi en origineel met de sterren :o))

Als jij t niet red voor kerst dan niemand (o)
Veel plezier met de laatste steekjes hoor !