donderdag 28 april 2016

Sfeer in Zeijen

Onlangs zag ik deze aankondiging:


Aangezien ik sinds een ruime week in het bezit van een klein (voor mij) nieuw, oud autootje ben, moest ik daar natuurlijk even mee op pad.
Dus meteen dinsdag (ik heb vakantie) de 26e ging ik met een vriendin naar Zeijen.
Zijen is een klein Drents Brinkdorpje dat ten net ten noorden van Assen ligt.


De Oranjerie is een erg leuke winkel met brocante en curiosa. 
Nu is er een verkoop tentoonstelling met oud textiel en aanverwante zaken. 
Allemaal erg smaakvol ingericht.
Kijk en geniet even mee!









Let op de linker wasmand van hout!
Daar stond ineens mijn naam op....




Kopje thee erbij met een sfeervol kopje op tafel.


Kijk nu staat die wasmand in mijn kamer.
Er in liggen de gebruiksquilts.
Op een kille avond worden ze volop gebruikt hier!


Fijne week gewenst!\
groetjes, Conny

11 opmerkingen:

Tilly zei

Zo'n mand kan je ook niet voorbij lopen. Wat een leukerd.
En direct een perfecte bestemming voor gevonden.
Groetjes Tilly

baukje zei

Leuk zeg, zo eentje heb ik nog nooit gezien. Zo heb je ineens een nieuw autootje en een nieuwe quiltmand....het kan verkeren

Truus zei

Oh jij bent al naar de expositie geweest!
Wil er ook nog heen maar dinsdag was ik ingesneeuwd en daar hadden jullie blijkbaar geen last van.
Leuke mand heb je nu voor je quilts. Veel plezier hier mee.
groetjes, Truus uit Drenthe

Yvonne zei

Enig die wasmand! Goede score in dat gezellige ( daar zou ik uren kunnen struinen ) winkeltje!

Floor zei

Heerlijk hè, zo'n winkeltje! Zie daar van alles langskomen wat er prachtig uit ziet. Maar je moet je beheersen...
Maar de wasmand is leuk, natuurlijk niet voor de was, maar voor warme quilts.

Quilting Moesje zei

Wat zal dat genieten zij de winkel en mooi de tentoonstelling ook :0))
Leuke mand je ziet je quilt (lapjes) er mooi doorheen!

Quibi zei

Prachtige mand en ook een leuk idee om zo de gebruiksquilts te bewaren!

Conny's-blog zei

Wat een super gezellig winkeltje om te zien..................liefs.Conny

Elizabeth zei

Dat was even genieten! Niet alleen voor jou, maar ook voor ons via de foto's...
Die mand is echt gaaf, en zo leuk in gebruik!

Groetjes,Elizabeth

Lida zei

Bedankt voor die gave foto's en wat een gave mand! Trouwens de inhoud mag er ook zijn! Groetjes en geniet van je autootje!
Lida

Guusje, zei

Wat een leuk uitje id dit geweest.