zondag 28 februari 2016

De vakantie begint met leuke post.

Heerlijk, een hele week vakantie voor de deur!
Een vrolijk zonnetje schijnt al naar binnen op deze koude dag.

Afgelopen week zag op ik het blog van Tilly (klik) dat zij opruiming houdt en kocht twee prachtige patronen bij haar.
Misschien heeft ze ook voor jou nog iets leuks in de aanbieding ?
(ook boeken)

Kijk deze twee patronen lagen zaterdag bij mij op de mat.


Ja ik weet het, ik zou eerst nog meer afmaken maar ik heb nog zoveel prachtige stofjes in huis, perfect voor deze patronen...en die heb ik dan alvast...;)


Zaterdag lag er nog een pakje in de bus, omdat ik het ook leuk vind weer wat te breien heb ik een abonnement genomen op het nieuwe breiblad Trui (klik). Er zat een leuk welkomscadeautje bij.
Mooi blad ook.
Ik ben er helemaal blij mee.


Afgelopen week kwam mijn vriendin langs met een baby-quiltje in de maak. Ze heeft problemen met haar handen en ik hielp al met het snijden en ga hem nu voor haar doorquilten.


Zo nu ga ik van het mooie weer genieten.
groetjes, Conny

9 opmerkingen:

Truus zei

Dat is een gezellige post om te krijgen.
Het eerste patroon is mooi en altijd goed als de stofjes al in huis zijn.
Wat grappig om de zalmhuid zo te bewerken en ben benieuwd wat ze er mee gaat doen.
Zonnige zondag en fijne vakantie
groetjes, Truus uit Drenthe

miekequilt zei

Wat een fijn begin van de dag. En nu gauw iets afmaken en dan aan iets nieuws beginnen? Of stiekem al wat stofjes bij elkaar gezocht?

Floor zei

Altijd fijn om post te krijgen, vooral mooie bladen of boeken, maar een nieuw patroon ook natuurlijk, je zou je zo maar kunnen gaan vervelen :-)
Leuk dat er weer handwerkbladen komen zoals dat brei-blad en het nieuwe quiltblad Klossie wat er aan gaat komen.
Fijne zondag!

Ineke zei

Wat lief dat je het quiltje voor je vriendin afmaakt. Altijd heerlijk om wat binnen te krijgen per post! En leuk patronen heb je aangeschaft!

Lida zei

Mooie patronen heb je op de kop getikt en wat is er leuker dan werken met lapjes die je al lang hebt liggen omdat je ze echt mooi vond. Groetjes
Lida

Conny's-blog zei

Heerlijk om die post te krijgen zeg.
Jij hoeft je niet te vervelen, je kunt weer van alles doen zie ik......................liefs.Conny

quilting Jeannet zei

Mooie patronen Conny, die onderste staat hier ook op de lijst, mooi lenteachtig zo in die kleuren, en dat blad lijkt mij ook wel wat, daar denk ik ook over.Geniet van je vakantieweek, hier is het al weer over.

Ageeth Dorsman zei

Je hebt mooie patronen aangeschaft bij Tilly! Al vind ik dat breiblad ook wel erg mooi (ik zal er eens naar uitkijken...).
Fijne vakantieweek gewenst en groetjes van Ageeth

Yvonne zei

Een goed begin van je vakantie Conny! Geniet van dit weekje vrij!