zondag 22 juli 2018

'T zit dr'op....

Zoooo lief is dit, altijd weer, als juf verwend te worden aan het eind van het schooljaar.
Heel veel lieve, ontroerende en creatieve cadeautjes en vele mooie woorden


Bloemen, kaarsen, doucheschuim,  opschijfboekjes met mijn naam er op,  en heel veel lekkers.


Na nog een week met mega veel opruimklussen en klusjes, nog even stevig aanpoten en een gezellige feestelijke laatste schooldag, voelt dit als een warme blijk van waardering.
Daar doe je het als juf tenslotte voor: Je hoopt de kinderen weer iets  te hebben meegegeven waar ze hun verdere leven wat aan hebben.
En zeker na mijn lange revalidatie (twee knie protheses) is het eigenlijk heel erg geweldig, dat ik de laatste maanden weer volop mee kon doen in mijn werk. Fitter dan in jaren (dankzij het weer meer kunnen bewegen)


Potjes met  "'t zit dr'op" (met dropjes), "heb genoten" (nootjes) "bedankt voor het toffe jaar" (toffees) en "een zonnige vakantie (zonnebloemzaad) gewenst."


Met die zonnige vakantie zit het wel snor, wat een zomer zeg. Jammer van de droogte, maar elke dag weer veel buiten kunnen zijn (of juist binnen)
Geniet er maar van allemaal.
groetjes, Conny

14 opmerkingen:

Dientje zei

Zo dat is een fijne afsluiting van het schooljaar. Waardering is altijd belangrijk. Geniet van de vakantie. Groet, Dientje

Yvonne zei

Heerlijk om zo veel waardering te krijgen van leerlingen en ouders! Geniet er van, evenals van je vakantie!

Floor zei

Wat lief al die leuke kadootjes.
Lekker van genieten, net als van het zomerweer, hoewel het nu wel erg warm gaat worden in huis.
Geniet van je vakantie.

BezigeBijMirjam zei

Die kleine waarderingen zijn zo fijn! Nu vakantie. Opladen voor een nieuw schooljaar. Welke groep had je en welke krijg je?🤗

miekequilt zei

Heerlijk om zo het jaar af te sluiten. En nu genieten van een lange, heerlijke vakantie.

tiny zei

Wat een fijn dat ze zo blij met de juf waren. Nu genieten van een heerlijke vakantie, iets minder warm mag.

conny's quilts en creaties zei

1 ochtend groep 3 en 2 dagen groep 5. Volgend schooljaar een grote combinatiegroep 5/6 (2 1/2 dag)

Ineke zei

Wat leuk en wat moet dat geweldig zijn, zoveel cadeautjes krijgen.
Fijne vakantie!

Annie Kingma zei

Heel fijn nu vakantie, en lief zo heerlijk te worden verwend
Zo geweldig ook voor je dat nu alles weer goed gaat en veel plezier in je werk weer.
Goede nieuwe week
Groetnis Annie

Anita Willems zei

Fijn om te horen dat het zo gewaardeerd wordt. Ik vind het soms wel lastig hoor voor de juf iets te bedenken. Geef liever geen snoep, wegens dat ik ook liever niet heb dat er teveel snoep aan mijn kinderen op school wordt uitgedeeld,
Douchegel oid? Hoeveel zal de juf daarvan al niet op voorraad hebben? Een knutselwerkjes? Ook daarvan zal de juf al heel veel hebben. En dan hebben mijn eigen kinderen er natuurlijk ook ideeen bij wat ze willen geven! Dit jaar kwamen we uit op theezakjes met ‘revitalise’ of ‘relax’ er op :-)
Geeft ook weinig afval :-)

conny's quilts en creaties zei

Theezakjes in een beker kreeg ik ook en mak ik met plezier op. En douchegel krijg ik weinig hoor. Doorgaans vooral erg veel chocolade ...gelukkig vinden mijn grote kinderen dat ook erg lekker...

Sylvia`s Quilts zei

Fijn is het om een schooljaar op die manier af te kunnen sluiten.
Nu lekker vakantie houden.
Over het weer niets te klagen zou je zeggen, maar toch....een beetje minder mag ook wel. In ieder geval wat mij betreft.
Groetjes Sylvia.

Guusje, zei

Geniet van je vakantie. Wat een verwennerijen leuk dat dit is gedaan.

Gonda Westra-Steursma zei

Ook heerlijk genieten van al die lieve en mooie presentjes! Én van de zomer en de vakantie natuurlijk.
groeten,
Gonda