dinsdag 9 april 2019

19 Graden op 7 april. Het eerste oranje blokje.

Morgen weer aan het werk en vandaag daarom maar aan de slag om oranje blokjes voor de temperatuurquilt te maken. Dat is voor 19 tot en met 21 graden. 


Het blijft leuk om zo met kleurige blokjes de temperatuur bij te houden. Soms kom ik er niet aan toe, en schrijf de temperatuur van die dag dan op.
Steeds rond 12 uur s middags.
Dan haal ik dat later zo weer in,  want inmiddels heb ik nu, van alle temeratuurvakken tot 21 graden, blokjes op voorraad.
Ik maakte ook nog wat donkergele blokjes. 16- 18 graden.


Zie je rechtsonder het eerste oranje  verschijnen?



                           Groetjes, Conny

5 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Hopelijk komen er nog veel meer oranje blokjes.🤗

Floor zei

Leuk dat oranje blokje, vandaag wordt het weer een koelere kleur :-(

Yvonne zei

Wat leuk! Ik hoop op veel oranje en rode blokjes.

Ineke zei

Dat kleurt er mooi bij!!!

Lida zei

Wordt dus een heel bijzondere quilt met hopelijk een warm hart! Groetjes
Lida