maandag 27 mei 2019

Weinig berichtjes maar actie genoeg!

Met onze quiltgroep de Fröbelfreules gaan we in het Pinksterweekend meedoen aan de kunstroute Ooststellingerwerf.
Als je goed kijkt zie je onze naam net onder Oosterwolde staan, iets ten oosten van Langedijke. 
Je bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!



We zullen diverse quilts van leden tentoonstellen en bieden ook een inloop workshop "landschapjes" aan.
Hieronder zie je de quilts die ik ga inleveren.
De landschapjes kon je in een vorig bericht van onze bee al zien.



Eerder maakte ik vilt en ging er wat mee experimenteren in combinatie met stukjes boomschors.




Verder is er een renovatie van de voortuin geweest.



En is de temperatuurquilt weer helemaal bijgewerkt.


Er is ook een naar probleem aangepakt. De ringvinger van mijn linkerhand kon steeds minder goed buigen. (zie foto, verder dan dat komt íe niet meer) Lastig is dat, naast steeds meer pijn,  kleine dingen steeds uit mijn hand vallen. Onderzoek wees uit dat hier sprake is van een trigger vinger. Nu heb ik er een injectie in gekregen, duim maar dat dat afdoende helpt, anders moet 'ie onder 't mes.....


Gisteren lukte het weer een paar steekjes te breien aan mijn nieuwe driehoekige sjaal.


Fijne week gewenst!
Conny

11 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een prachtige shawl laat je zien Conny, echt geweldig zo die kleuren, en wat een gedoe met je vinger, hopen maar dat het helpt. Leuk ook jullie expositie!!

Anoniem zei

Een trigger vinger is heel goed te doen,binnen no time kun je weer alles ,de operatie valt heel erg mee.

Succes Thea.

Anoniem zei

Een aantal jaren geleden had ik ook een triggerfinger, de ringvinger.
Een injectie erin gehad, nooit meer last van gekregen, dus goede kans,
dat het jou ook helpt, succes.
Gr. Betsy

Floor zei

Schattig die bloempjes op stukjes boomschors. Je moet het maar bedenken!
De temperatuursquilt krijgt steeds meer kleur, leuk hoor.
Hopelijk komt het helemaal goed met je ringvinger, want opereren is niet iets waar je op zit te wachten natuurlijk.

Ineke zei

Hé bah...vervelend zo'n trigger-vinger! Sterkte!

BezigeBijMirjam zei

Succes met de tentoonstelling! Lijkt me leuk. En beterschap voor de trigger finger.🤗

Conny's-blog zei

Succes daar met de kunstroute.
Je vinger he bah, daar zitten wij goede handwerkers niet op te wachten he.
Dus hoop dat de spuit helpt hoor.
Mooie sjaal ben je aan het breien zeg.........liefs.Conny

Dientje zei

Alvast veel plezier met Pinksteren en de kunstroute. Vervelend zo’n Triggerfinger. 2x spuit in de duim. Gaat nu al tijden goed. De laatste week begint mijn pink ook kuren te vertonen. Grrr. Dat kunnen we niet gebruiken. Hopelijk werkt jouw spuit ook goed. Groet, Dientje

Truus zei

Beterschap met je vinger -heel vervelend.
Leuk deze route -dat is het Pinksterweekend -als er geen bezoek komt dan kan ik wel komen want dat is niet zover hier vandaan.
groetjes, Truus uit Drenthe

miekequilt zei

Sterkte met je vinger! Je quilt wordt prachtig en je viltwerkjes vind ik enig. Hopelijk krijgen jullie veel bezoekers/sters.

Yvonne zei

Oef.... lijkt me lastig, een vinger die niet wil. Hopelijk was de injectie afdoende.
Spannend om mee te doen aan de kunst route.