zondag 16 juni 2019

Textielfestival Weerribben

Gisteren had ik  een leuke dag in Oldemarkt.
Ik bezocht er een paar locaties van het textielfestival.
Het thema was vreemde vogels.


Ik heb mijn eendje ontdekt!


Weet je nog dat ik die haakte?


Helemaal vrolijk werd ik van de langste vogelslinger.
Ondanks wind en regen hingen ze er fleurig bij.







In een kerkje zag ik moderne quilts.







Ik ben bang dat er foto's verdwenen zijn van een tentoonstelling van een quiltgroep. Jammer, daar hing ook prachtig werk.
Na een paar heerlijke uurtjes tufte ik weer naar huis.
Nog een paar lapjes gescoord op de kramenmarkt.
Fijne week gewenst.

4 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een vrolijk gezicht al die vogeltjes, knap dat je die van jezelf terug vond!

Madammeke Ongeduld zei

heerlijk om naar die kleurige vogels te kijken

Annelies zei

Leuk er door je foto's toch wat van mee te krijgen.

BezigeBijMirjam zei

Een gezellige boel, al die vogels!🤗