dinsdag 28 april 2020

Weer eens iets af.

In het vorig berichtje liet een klein werkje zien waar ik mee bezig was. 


Hier is het af. Een mini quiltje op een mini dienblaadje.



En daar was ook de naaimachine man. 
Superhandig dat ik de deur er niet voor uit hoef. Keurig onderhouden werd mijn naaimachine weer voor de deur gezet.


Vandaag zijn mijn collega en ik even op school bezig geweest. 
Vanaf 11 mei komen de kinderen per halve klas, de helft van de tijd op school 
Het vraagt van ons weer de nodige aanpassingen, maar dat gaat helemaal goed komen.

Nu eerst even niks, vakantie in Tuinonië of Zolderia of bedenkt maar iets geks. 
Gewoon thuis dus, we houden het nog even vol.


Groetjes, Conny


6 opmerkingen:

Dientje zei

Wat een leuk quiltje, zo kan je van iets gewoons wat bijzonders maken.
Ach, Rundumhausen is ook een goede vakantiebestemming in deze tijd, haha. we gaan er wat van maken. Succes met voorbereidingen van school. Groet, Dientje

Floor zei

Kleine quiltjes zijn zo leuk vind ik. Snel klaar, plezierig om te maken en leuk om op te hangen of zoals op dit dienblaadje.
Spannend dat de scholen weer gaan beginnen.
Nu maar thuis lekker prutsen en af en toe (niet te vaak) iets nuttigs doen :-)

Conny's-blog zei

Dat kleine quilten staat gezellig hoor op je dienblad.
Zal vreemd zijn met de halve klas weer te starten, wens je cursus ermee..........liefs.Conny

Conny's-blog zei

Dat kleine quilten staat gezellig hoor op je dienblad.
Zal vreemd zijn met de halve klas weer te starten, wens je cursus ermee..........liefs.Conny

Annelies zei

Wat een leuk klein quiltje. Succes met de steeds wisselde vraag van onderwijs.

Yvonne zei

Altijd leuk zo'n dienblaadje, mooi bekleed.
Fijn zo'n man aan huis, je kunt weer meters maken. Nog even genieten van de vakantie en uitrusten voor je weer volop je tijd en aandacht aan de kinderen geeft. Respect hoe jij en je collega's het allemaal doen in deze tijd met kunst en vliegwerk!