vrijdag 30 april 2021

Crea 21 i

I van inspiratie.
Er zijn veel dingen die mij inspireren, mijn creativiteit opjutten, maar ook mijn dagelijkse doen en laten sturen. Dit tekstje is er een van. Ik gebruikte het ook als tekst in het afscheidscadeautje aan mijn collega's toen ik vorig jaar juli met pensioen ging. 


De rechter bladzijde had ik eerst ook willen aquarelleren, maar dat pakte niet goed uit, ben er niet bedreven in. Daarom een mooie ondergrond gezocht en gevonden en met handlettering aan de slag gegaan.


De inspiratie i is wel met aquarelpotloden gedaan en kon er mee door , dus die heb ik uitgeknipt en in het woordenboek geplakt.


Fijne dag gewenst, Conny



 

14 opmerkingen:

Mijn Kleurenpalet zei

Ja Inspiratie is een goed woord voor de letter I.
En mooi die afscheidwoorden in verschillende stijlen.
Gr. Angela

Marjan zei

Deze spreuk is zo waar! Goed om hem af en toe onder ogen te krijgen ;o)
Mooi zoals je verschillende lettertypes bij elkaar hebt gezocht om de spreuk extra accenten te geven. De achtergrond lag er gewoon voor te wachten in de kast; het leidt niet af maar geeft wel extra kleur aan de bladzijde.

De Breimeisjes zei

Dat is inderdaad een prachtige spreuk!

Annet zei

Dit is een mooie quote, iets om te onthouden.

Knutselpret zei

Mooie spreuk ookdie geeft inspiratie

Dientje zei

Prachtige spreuk en zo waar. Groet, Dientje

Shami Immanuel zei

The word itself inspires me.

Elizabeth zei

Inspiratie is onmisbaar... en wat leuk dat jij dat ook uit spreuken haalt. Dat heb ik weer veel minder. Kijk, zo doe ik weer inspiratie bij jou op!
Leuk uitgewerkt in je boek...

juffrouw Ooievaar zei

Je boek heeft er weer een mooie bladzijde bij. Heerlijk dat we zo bij elkaar inspiratie opdoen :)
Groetjes Anita

Josephine zei

Een prachtig woord voor de letter I uitwerking, INSPIRATIE!
Je hebt voor de prachtige quote mooie lettertypes gebruikt
ook fraai geschreven. Ook het woord inspiratie heb je heel
mooi vormgegeven.

Heel fijn weekend.....

miekequilt zei

Je hebt er een leuke I van gemaakt. De spreuk is mooi en je hebt hem mooi geschreven.

In de weer zei

INSPIRATIE, schitterend !
Het komt van alle kanten naar ons toe.
Vooral van de diverse bloggers, heerlijk !

Gonda Westra-Steursma zei

De "i" is best mooi geworden hoor! Het geeft goed weer dat onze creativiteit komt van inspiratie, die we inderdaad op vele manieren opdoen.
Je boek wordt leuk, wellicht word ik hier ook door geïnspireerd.
groeten, Gonda

Lida zei

Helemaal waar!
Groetjes
Lida