vrijdag 4 maart 2022

Maar weer doorgaan. ATC ruil

Behalve een donatie voor hulpgoederen aan de mensen in Oekraïne kan ik nu niks doen en probeer afleiding te vinden en niet steeds het laatste nieuws te lezen.

Na een lange maar geslaagde mantelzorgdag bij mijn oude moeder van 85 trof ik gister bij thuiskomst de beloofde envelop van Mieke aan. (klik)
Zij organiseerde een ATC ruil. Een ruil van zelfgemaakte artistieke kaartjes. Nu was het moment dat we de geruilde kaartjes toegestuurd kregen.


 Het uitpak feestje begon al bij de mooie zelfgemaakte envelop. Naast de drie geruilde kaartjes waren er nog extra kaartjes en een mini boekje met een mooi gedicht.

Hier onder de kaartjes die ik heb gemaakt. 





Heel erg leuk was het om mee te doen en nu deze kaartjes  te ontvangen. Mieke, nogmaals, heel hartelijk bedankt voor het organiseren!

Nog een leuk weetje:  Onze quiltgroep de Freubelfreules exposeert momenteel in de quiltwinkel van Anneliefs in Nieuw Buinen
Morgen gaan we met een flink stel van onze groep in de winkel een bee houden en kunnen belangstellenden meekijken naar zowel de tentoonstelling als huidige werkstukken en natuurlijk een praatje met ons maken. Wie weet tot morgen.
groetjes, Conny

12 opmerkingen:

Floor zei

Wat leuk dat jullie gaan exposeren. Nieuw Buinen is voor mij wel heel ver.
Je hebt leuke kaartjes verstuurd, en prachtige kaarten gekregen.
Leuk al die variaties.

Dientje zei

Ik zie dat jij ook prachtige post hebt gekregen. Wat een genot om dit te bekijken en ervan te genieten. En toen je op jouw blog van 3-2 schreef over de workshop en de resultaten zag, hoopte ik dat ik een ATC van jou zou krijgen. Wens is vervuld. Groet, Dientje

hobbyloes zei

Leuk al die kaarten, zelf maken en krijgen zo ooi om te zien.

conny's quilts en creaties zei

Mooi zo!

Knutselpret zei

leuk al die verschillende post. Nieuw Buinen ik weet waar het ligt een beetje mijn roots daar in de buurt veel plezier

Josephine zei

Best spannend hé als zo'n mooie gevulde envelop op de mat valt.
Je hebt mooie kaartjes mogen ontvangen Smaakt vast naar meer
denk ik, leuk om mee bezig te zijn en fijn weer mooie te mogen
ontvangen.

simone zei

Ik heb ook zo'n mooie van jou gekregen, dankjewel!

Marjan zei

Zulke fijne post is heel welkom in de brievenbus!
Veel plezier bij de expositie.

Elizabeth zei

Wat fijn om na zo'n drukke dag deze leuke post open te maken. Het is een leuke uitdaging om op die manier ATC's te 'ruilen'.
Een beetje afleiding is toch goed naast al het deprimerende nieuws waar we zo weinig tegen kunnen doen.
Leuke kaartjes maakte je!

miekequilt zei

Graag gedaan. En jij bedankt voor je deelname.

Annie Kingma zei

Gezellig zo mooie kaarten maken, versturen en krijgen
Groetnis Annie

Unknown zei

When I see someone's blog, I really like it.
ចាក់បាល់ Kick the ball