Wat een hitte, we kregen het volop mee tijdens een weekje Zuid-Limburg . Te heet om veel te ondernemen met temperaturen hoog in de 30 graden. Niks voor mij, ik kan er echt niet tegen, voel me dan heel vervelend. We hadden een prachtig park, fijn huisje met airco. We moeten er nog maar eens terugkomen om er te gaan wandelen, want mooi is het er zeker!
We gingen een dag eerder naar huis toen we zagen dat het thuis, in het Groningse (afgelopen donderdag) wel 10 graden koeler was. Even bijkomen tot vrijdag ook hier de 37 graden werd aangetikt.....
Beetje omhangen met een fijn boek bij de ventilator, een erg warme nacht met weinig slaap....afijn, ook jullie hadden er last van.
Zaterdag, na wat omstruinen op Pinterest, kwam ik een aardig idee tegen om te doodlen. Eens even uitproberen en met zweterige handen even wat anders doen dan lezen.
Een lange kronkellijn om mee te beginnen.
Wat fantasie gezichtjes invullen.






2 opmerkingen:
Superleuk! Om nou in Limburg te zitten op de heetste plek is wel zonde. Ik hou een tropenrooster aan, vroeg op en siësta houden.
Wij kwamen midden in de hitte thuis van vakantie. Dus vroeg op en tot de lunch opruimen. Daarna siësta en verder niks. Jij hebt weer iets leuks gezien en gedaan. Die met de gezichtjes vind ik erg leuk.
Een reactie posten