woensdag 31 juli 2019

Blokjes in perspectief

Het was even doorzetten, maar nu zit de hele rand van de blokjesquilt vast geappliqieerde aan de rand.



Ik ben tevreden over het totaalplaatje van deze top. Ik geloof dat er geen dubbele lapjes in zitten.









De top heb ik op een grote lap zwart vast gezet. Aan de achterkant knip ik nu de stof weg zo dat de randen overblijven.


Op deze manier is het later niet te dik om te quilten.


Ook de achterkant is best leuk.


Deze top kan ook op de " nog te quilten" stapel......


Groetjes Conny

10 opmerkingen:

Floor zei

Echt prachtig geworden Conny! Door de zwarte achtergrondstof komen de mooie gekleurde blokken nu nog mooier uit.
Leuk dat er zoveel verschillende lapjes in zitten en dat het toch een prachtig geheel vormt.

Dientje zei

De zwarte rand maakt dat de kleuren mooier uitkomen. Mooi geworden. Groet, Dientje

Ineke zei

Wat is je blokjes-quilt prachtig geworden en die zwarte rand eromheen heel goed gekozen!

miekequilt zei

Ik vind dit altijd een enig patroon. En dan vooral met al die bonte kleurtjes.

Yvonne zei

Wat een prachtig effect met die donkere rand! Een lichte of bedrukte stof had een heel ander effect gehad. Goede keus!

Sylvia`s Quilts zei

Mooi zo op dat zwart.
Jammer dat het dubbelen en door quilten altijd zoveel tijd vraagt.
Plus dat je er ook plezier in moet hebben, ik vind de top maken altijd het leukst!!
Groetjes Sylvia

conny's quilts en creaties zei

Dat geldt ook voor mij Sylvia

quiltmarjanneke zei

Heel mooi geworden Conny! Dat quilten komt ook nog wel een keer.

Conny's-blog zei

Dit is toch prachtig geworden zeg.......liefs.Conny

BezigeBijMirjam zei

Mooie top geworden Conny. Steekt goed af op dat donker.🤗