dinsdag 31 december 2019

Dag 2019

Daar gaat het jaar 2019 bijna.
Een jaar waarin ik elke dag de temperatuur rond het middaguur noteerde.
De temperatuur bepaalde de kleur van een kwart cirkel of van de achtergrond.
Net zette ik het laatste blokje (van 5 x5 cm) van het jaar er aan....


Temperatuurquilt 2019.


Nu nadenken over hoe ik het verder ga afwerken.

Maar eerst wil ik je een fijne, gezellige jaarwisseling wensen met mensen die je lief zijn. Een heel goede start in 2020 gewenst.

Groetjes Conny



11 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor jou ook een goed en gezond 2020 toegewenst

Tilly zei

Een voorspoedig 2020 toegewenst Conny.

Annie Kingma zei

Fijne jaarwisseling, Gelukkig 2020 gewenst,
Knap alle dagen de temperatuur noteren.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Je gaat het nog missen denk ik, na een jaar aan het temperatuur project te hebben gewerkt. Het is echt een hele mooie top geworden, leuke herinnering aan dit jaar.
Ik wens jou en je familie ook een heel mooi, gezond, gelukkig en creatief jaar toe!

Conny's-blog zei

Voor jou Conny ook de beste wensen in 2020.
Veel quilt plezier weer..........liefs.Conny

Floor zei

Hij is leuk geworden deze quilt. Dat middenstuk is zo lekker warm, daar verlang ik nu alweer naar :-)
Wens je ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2020.
Groetjes,
Floor

Dientje zei

De quilt wordt mooi, een bijzondere herinnering aan 2019. Goed 2020. Groet, Dientje

Geke Vermeulen zei

een goed,gezond en creatief 2020

audrey zei

Awesome Temperature quilt. Love it!:)

Frea zei

Leuke kleurrijke quilt.
Succes met het quilten.

miekequilt zei

Wat is je quilt leuk geworden. Heel vrolijk en kleurig, ik blijf het een leuk idee vinden.