woensdag 4 december 2019

Lekker bezig....

Druk met van alles en nog wat. Wie kent dat niet.
Even een sfeerbeeld van wat pietenknutsels van mijn groep.



Wat een heerlijk verjaardagsfeest had ik laatst. 
60
Voor je t weet ben je ook aan zo'n mooi getal gewend.


Na een feest op school vierde ik het met vrienden en familie thuis. Een warm bad. Het mooiste cadeau zijn toch de mensen om je heen.
De maandag er na hadden we bee.





Daar werd ik verwend met heel mooie zelfgemaakte kaarten.









60
Het was een prachtig feest

8 opmerkingen:

Hennie zei

Nog van Harte gefeliciteerd, je kunt nu lekker nagenieten.
Mooie knutsel werkjes heeft je groep gemaakt.

Dientje zei

Van harte gefeliciteerd. Fijne dag heb je gehad zo te zien. Ook leuke cadeaus. Groet, Dientje

Floor zei

Fijn dat je al bent gewend aan het nieuwe ronde getal.
Maar we voelen ons meestal jonger dan het getal, dat is altijd fijn.
Wat lief al die zelfgemaakte kaarten, een mooi aandenken aan deze verjaardag.
Alsnog van harte gefeliciteerd.

Yvonne zei

Wat een verwennerij! Heerlijk om zo je verjaardag te kunnen vieren! Fijn dat je al gewend bent aan het getal 60. Ik Zoe er toch een beetje tegenop, maar ben ook dankbaar dat Ik het volgend jaar hopelijk mag gaan beleven!

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd ! Ja, het went snel. Ik ben inmiddels 61.

miekequilt zei

Wat een feestelijke verjaardag had je. En verder ook veel leuks de afgelopen dagen. Hopelijk heb je ook tijd om een beetje bij te komen.

Conny's-blog zei

Wat een feestje die verjaardag van jou, nog gefeliciteerd he.
Gezellig de december maand op school toch, nog veel plezier...........liefs.Conny

Gonda Westra-Steursma zei

Mooi dat je dat weer in je persoonlijke gedachteboek bij kunt schrijven. Zeker met tastbare herinneringen. Leuk nagenieten!
groeten,
Gonda