dinsdag 14 juli 2020

Streepjes breien.

Onlangs kocht ik via internet , want ons plaatselijk wol-winkeltje heeft niet zulk mooi verloop garen, deze mooie bol. 

Ik neem een draad vanaf de buitenzijden voor twee toeren en daarna gebruik ik de draad uit het midden van de bol voor weer twee toeren.



Soms kan ik maar een naald of twee per dag breien, soms lukt het wat langer.
Langzaam aan ontstaat er zo een gezellige streepjes sjaal met een mooi kleurverloop.



Het is steeds een verassing welke combinatie er weer gaat ontstaan.


Fijne dag gewenst!

8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Dit gaat mooi worden van je prachtige garen, succes ermee..............liefs.Conny

miekequilt zei

Wat een goed idee. Het wordt zeker prachtig.

anja zei

Ik ken dit soort shawls, gebreid met Noro garen. Maar daar lijkt dit garen niet op. Welk prachtig garen gebruik je? Je shawl wordt erg leuk!

Yvonne zei

Dat geeft een leuk effect, ik kende deze techniek niet.

Dientje zei

Wat een leuk effect. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Dat is bijzonder mooi garen! En wat leuk hoe je dat doet met die draden van binnen en van buiten...
Het wordt een prachtige sjaal!

conny's quilts en creaties zei

Ik ben de wikkel kwijt dus ik kan niet zeggen welk garen dit is.

Nina Hobbysite zei

Dit wordt een prachtige sjaal. Hele mooie kleurtjes