woensdag 8 juni 2022

Spijkerjasje 1

Een poosje geleden heb ik een oude spijkerbroek met vlekken opgeknapt.
Dat smaakte naar meer. 


Een spijkerjasje.  Zou ik het durven om dat te versieren? (Help!! Pinterest  biedt heel veel inspiratie)
Geen gewaagde kleuren, wat kant,  borduurwerk. ..


Ik waag het erop. 

Kijk dat kantje?!
Ik begin. 








Ik doe wat er maar in me opkomt. 
Kijk wat borduurwerk langs de zakpaspel.


Ik laat het maar ontstaan. 
 

Mmmm, knoopjes....




Ik heb lol in het proces.  Eens zien waar dit avontuur eindigt. 

 

7 opmerkingen:

Dientje zei

Zo kun je een kledingstuk lekker op pimpen en er liggen altijd wel materialen die je kunt gebruiken. Prachtig gaat het worden. Ik heb ook een oud jasje en een Broderie Perse gespeld op ondergrond. Omdat ik er iets aan mis blijft het liggen. Mijn plan is om het jasje ermee te versieren. Groet, Dientje

Annemiek zei

Leuk het mag helemaal weer tegenwoordig leef je lekker uit. Heb je de jas van Brigitte Giblin gezien?

Ineke zei

Oh wat mooi, ik heb ook een spijkerjasje, ga ik ook maar uitproberen 🥰

Floor zei

Spannend hoor, ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het klaar is.

juffrouw Ooievaar zei

Een leuk idee en je kunt je lekker uitleven ;)
Ziet er al goed uit.
Groetjes Anita

miekequilt zei

Wat een leuk jasje is het geworden. Heerlijk om zomaar lekker aan te kunnen werken.

Yvonne zei

Enig! Jij loopt er straks super hip bij (al is dat natuurlijk een woord dat men tegenwoordig niet meer gebruikt). Je gaat vast heel veel leuke reacties krijgen als je je spijkerjasje draagt!