woensdag 30 juli 2014

Baby quilts

Voor een zwangere collega ben ik bezig met een eenvoudige baby quilt. Een lekkere doek om om te slaan of om op te liggen. Het is zo'n 75 x 75 cm groot.
Ik ben al druk aan het doorquilten.


Voor een andere collega die net oma is geworden van twee kleinkinderen maakt ik een quiltje voor op het logeer-ledikantje.
Lekkere vrolijke kleuren.



Heerlijk werkje. 
Ik heb voor beide quiltjes vierkantjes van 2.5 " gesneden, die naai ik voetje breed aan elkaar tot een ninepatch.
Er komt geen speld aan te pas en schiet zo lekker op!

groetjes, Conny

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zullen jouw collega's blij zijn met hun quilts!

Groetjes,
Renée

Quiltlia zei

Heel leuk en ook heerlijk om te maken,wat zullen je collega's blij zijn.
Groetjes Lia

Floor zei

Heb de foto groot bekeken om te zien of de blokken netjes doorliepen... niet om je te controleren hoor, maar uit bewondering dat het inderdaad zo is.
Ik krijg dat niet voor elkaar met de machine, dus goed van jou dat het je wel lukt.
Leuk dat je dit aan het maken bent, je collega's zullen wel blij zijn met zo'n creatieve collega.

miekequilt zei

Vrolijk, die Kaffe Fassett stofjes.
En altijd fijn om iets voor baby's te maken

Sylvia zei

Lekker snel werken en ze zullen allemaal wel blij zijn met het resultaat.
groetjes Sylvia.

Judith zei

Wat enorm lief van je!

Pauline zei

Leuke werkstukken om aan te mogen werken, heerlijke kleurtjes heb je gekozen.

Johanna Zweden zei

Daar zal ze zeer zeker heel blij mee zijn
heel mooi geworden
Groetjes uit Zweden

Conny's-blog zei

Soms eens fijn toch om een simpel patroon, wat lekker snel gaat te maken. En het resultaat is weer erg mooi. Zullen ze blij mee zijn...........Liefs.Conny