donderdag 25 januari 2018

Roze dagen met de Leekstermeerquilt

Hier was ik de vorige keer gebleven.


Na het bijsnijden heb je dit.


En dit....


Roze is nu aan de beurt.

Het worden vliegende ganzen.

 

Ecru (neutralen zoals Bonnie Hunter het noemt) aan een roze rechthoekje zetten.
Weer het bekende kettingnaaien.


Altijd eerst een proefje maken.


Alles van fletsroze tot felroze, zalm en meloenroze mag meedoen aan deze quilt.
Ik had er best veel van in de kast. Vaak kleine stukjes, het wordt dus echt heel erg scrappy


Wat een verslavende quilt is dit!
groetjes, Conny

11 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn hè.

Annelies zei

Leuk hoor ! Veel succes !

BezigeBijMirjam zei

Flying geese zijn leuk om te maken. Een vriendin van mij is begonnen haar flying geese quilt te gaan doorpitten. En ik heb bijna een flying geese rand af voor mijn randenquilt Buren.🤗

quiltlodge gerda zei

Heerlijk, al die kleurtjes en stukjes. Ben heel benieuwd hoe hij wordt.
Zie ik het goed dat jij ook al via de nieuwe app van blogger werkt?
Als dat zo is mag ik je misschien een beetje raad vragen?

conny's quilts en creaties zei

Ik heb geen idee wat je bedoelt Gerda.

Yvonne zei

Heerlijk om je vooruitgang te volgen, volgens mij ga je als een speer!

Truus zei

Je gaat lekker snel zo met het kettingnaaien.
Leuk dat lapje met varkentjes!
Succes en spannend hoe het gaat worden.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Heel mooi, vooral de varkens-snuitjes!

Annie Kingma zei

Je bent fijn bezig, stapeltje liggen voor je klaar.
Past het dan altijd, ? Knap hoor, gebeurd me wel eens.
Naai het liefst op een streepje.
Succes verder.
Groetnis Annie

Lida zei

Wat leuk en wat is er nu leuker dan een ave quilt van restjes! Dat roze maakt hem warm en gezellig! Groetjes
Lida

Tammy zei

Hi Conny, I'm working on "On Ringo Lake" too. I'm on same step, number 6. It's taking me longer since I have a full-time job outside of homemaking. I'm loving this mystery. It's the first one I have participated in. I'm hoping I get this completed in the next couple of weeks. I really like the fabrics you used in your version! Take care.