maandag 28 januari 2019

Natuur : stillevens in de winter.

Nat, guur en koud. 
Zondag.

Toch gingen we wandelen.
Dik ingepakt.
De sneeuw is weer gesmolten, restjes ijs nog in het water.

Ik was verbaasd wat je dan toch allemaal ziet in de natuur.
We bleven dicht bij huis: Het Bolmeer bij Zevenhuizen (Groningen, Westerkwartier)


Gevallen vervallen hout, prachtige sculpturen gevormd door moeder natuur.














Verder wandelen in het nabijgelegen Nanningabos.


















Heerlijk om je daarna weer in huis te warmen en met een fijn boek op de bank weg te kruipen.
Fijne week gewenst, Conny


19 opmerkingen:

Ineke zei

Super mooie en geweldige natuurfoto's. Prachtig!!!

BezigeBijMirjam zei

Er is zoveel moois te zien. Je hebt er een mooie reportage van gemaakt!👍🏼🤗

Tilly zei

Schitterende foto's Conny,de natuur is toch in ieder jaargetijde mooi.
GroetjesTilly

Marguerite zei

Prachtige foto's!

miekequilt zei

Wat een prachtige foto's. De natuur is mooi maar helaas is het vaak te nat of koud om van te genieten.

Annelies zei

Mooie foto's !

Yvonne zei

Prachtige foto's Conny. Met je meegenoten van de wandeling.

Yvonne zei

Mooi! In zo'n omgeving wandelen is echt genieten :o)

Groetjes,
Yvonne

monne-floor zei

Mooie foto's maak je .

Gonda Westra-Steursma zei

Wat kun je dan genieten hè?
Mooie foto's.
Werk ze.
groeten,
Gonda

Tineke Machiela zei

Wat een prachtige natuur foto's.
En de groetjes 😀

Dientje zei

Prachtige foto’s. Ik voelde de buitenlucht en sfeer. Groet, Dientje

Marja Rijnsburger zei

De natuur/buiten is elke dag anders......je moet het alleen wel wíllen zien.
Ik hoor heel vaak "maar het regent zo vaak in Nederland", dat valt heel erg mee.
Ik wandel elke dag, ik "moet" wel want we hebben twee honden, en écht zo vaak heb ik geen paraplu nodig. Tegen de kou kun je je kleden.
Prachtige foto's heb je gemaakt.
Echt genieten.
Marja

Conny's-blog zei

Prachtige foto's heb je gemaakt zeg.............liefs.Conny

quiltlodge gerda zei

Prachtige foto's! Ik zie dat jij ook reacties hebt met Arabische tekens. Ik verwijder ze altijd omdat ik niet weet wat er geschreven staat.

conny's quilts en creaties zei

Dat doe ik ook Gerda.

tiny zei

Prachtige foto's, ja als je echt kijkt zijn alle jaargetijden mooi.

Lida zei

Wow, je hebt er oog voor, schitterende foto's! Groetjes
Lida

Ferrara zei

Via Mieke kom ik hier langs. Wat een prachtige fotoserie van het Groningse landschap.
Die Arabische tekens is spam, meteen verwijderen.
Meer over GOOGLE+ vind je hier https://www.bloggenenloggen.nl/