zaterdag 26 januari 2019

Verschillende werkjes.

Eerst een blik op de temperatuurquilt 2019.
Van -5 gisteren met nog een pak sneeuw, naar +7 graden met regen vandaag. 
Die koude, witte, dagen geven een mooi kleuraccent .
Ook wordt het puzzelpatroon steeds duidelijker.



                 Het was ook echt quiltweer en ik heb wat quiltsteekjes gezet aan de Floral Beauty. 
Ik houd nog last van mijn schouder (de fysiotherapeut is er druk mee) maar als ik goed doseer kan ik toch wat handwerken.



En met een paar steekjes per dag kreeg ik net op tijd voor de kou een leuke wollen sjaal af.


Fijn weekend.

11 opmerkingen:

Truus zei

Sterkte met je schouder! Hoop dat de fysiotherapeut het gauw weer in orde krijgt.
Het was een prachtig gezicht al die sneeuw maar ook weer blij dat het weg is. Al schijnt het de komende week weer te gaan sneeuwen en vriezen.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Ja Conny, de pijn in de schouder, voor mij ook herkenbaar. Momenteel heb ik het onder controle, maar kan zo ineens de kop opsteken.
Leuk dat je kunt zien wanneer het koude of warme dagen waren. Heel duidelijk ;-)
Fijn weekend

Dientje zei

Rustig aan met je schouder. De temperatuur verschillen zijn wel groot, de afgelopen dagen. Ben wel benieuwd naar de quilt, hoe leg je de delen tegen elkaar, komt er een figuur in? Groet, Dientje

miekequilt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
miekequilt zei

Sterkte met je schouder. En ik vind je quilt echt geweldig worden.

Yvonne zei

Het wordt weer kouder dus de sjaal komt goed van pas. Lastig die pijnlijke schouder, ik kan erover mee praten. Maar als we goed naar ons lichaam luisteren kunnen we best nog wat steekjes doen gelukkig. Doseren is inderdaad het toverwoord. Je quilt wordt mooi!

Yvonne zei

Ook al kun je maar een paar steekjes per dag doen, dat zijn er toch een heleboel in een jaar, moet je maar denken.
De temperatuurquilt wordt leuk. Dit is weer eens een heel andere benadering van stofgebruik in een quilt :o)
De Floral Beauty is prachtig en je sjaal kun je inderdaad goed gebruiken nu. Alhoewel de temperaturen nu weer iets hoger zijn, wordt het volgende week toch weer kouder.

Groetjes,
Yvonne

Annie Kingma zei

Mooie en warme sjaal.
Hoop dat je schouder snel mag opknappen. Ja even in de rust, weet er alles van.
Groetnis Annie

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke sjaal!, en wat fijn dat het ook eens flink koud was. Geeft even weer een andere sfeer aan je werkstuk.
Beterschap met de lichamelijk mankementen.
groeten,
Gonda

BezigeBijMirjam zei

Doseren is dus gewenst met de pijnlijke schouder. Toch is er weer van alles uit jouw handen gekomen. Leuk! Beterschap Conny!đŸ€—

quiltlodge gerda zei

Prachtige quilt wordt dat zeg!