woensdag 23 oktober 2019

Daar zijn ze dan!

Maandag hebben we de Jacobussen gevuld. De grote oma aap, de rode kleindochter aap en mijn kleine blauwe.


Nog een heel gedoe, maar we hadden er veel plezier  bij.
Kleindochter aap was het eerst klaar.
Wat een eigenwijs ding.


Blauwtje, hier gespot in een atletische houding, om gevuld te worden met kussenvulling en verzwaard met adukibonen, zodat 'ie stevig  zitten kan.


Joehoe!





Ze nodigen gewoon uit tot malle foto's maken. Wat een guitige kopjes.


Sorry jongens, die  koffie en cake zijn voor ons.



Haha, daar word je toch vrolijk van!


Blauwtje ging met mij mee naar huis.


Nou, nog 1 maffe foto dan!
Groetjes, Conny



9 opmerkingen:

Dientje zei

Malle apen fratsen. Ze zijn leuk, die Jacobussen. Nodigen inderdaad uit tot malle dingen. Groet, Dientje

Yvonne zei

Geweldig Conny! Het is net of ze steeds verschillende ondeugende uitdrukkingen hebben op hun koppies. Super leuk gemaakt!

Floor zei

Heb niet voor niets zoveel ondeugende avonturen in de loop van de tijd bedacht voor mijn aapjes.
Ze hebben snuitjes die heel veel stoutigheid uitstralen, ook deze weer.
Die zitten niet stil hoor, 's nachts gaan ze op avontuur.
Charlotte van mij kwam toen zwanger terug haha!

Marguerite zei

Wat zijn ze toch leuk!

Annie Kingma zei

De apen zijn leuk en zeker goed geslaagd.
Groetnis Annie

monne-floor zei

Die zijn mooi geworden

Ineke zei

Wat een leuke aapjes, die zullen nog heel wat apenstreken uitvoeren!

Marja Rijnsburger zei

Wat zijn ze leuk geworden de Jacobussen.
Groetjes Marja

Nina Hobbysite zei

Wat een leukerds. Ze staan nu ook op mijn to do list😊