vrijdag 12 november 2021

Crea 21 W

W is van Wandelen, door Weer en door Wind



Elke ochtend wandelen wij, enkele uitzonderingen daar gelaten. Heerlijke nieuwe traditie die we gedurende ons eerste pensioenjaar omarmd hebben.


W is ook van Woorden
Een heel jaar woorden zoeken bij het alfabet. 
Ik zoek steeds woorden die voor mij veel betekenis hebben, bij mij passen. 



We naderen het eind van dit jaar, ik genoot van alle woorden.
Het uitwerken van die van mezelf,  maar ook en vooral,  alle inspiratie die de woorden van de andere deelnemers mij opleverden!

groetjes, Conny

 

15 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Ja, erg leuke challenge!
En wat heb jij steeds mooie collages!
Wandelen: ook ik wandel heel wat af tegenwoordig. Prima hobby en goed voor lijf en geest!

Marjan zei

Wandelen en Woorden. Mooi zoals je deze woorden, die zoveel voor je betekenen, in een collage hebt verwerkt!

Floor zei

Prachtig gemaakt weer deze collage over wandelen.
Wat fijn dat jullie dat bijna elke dag doen en genieten van de natuur.
Vandaag wel een hele koude dag, maar als je flink doorloopt is het wel te doen.
Nog maar 3 letters, en dat zijn niet de makkelijkste.

Corina zei

mooi, hier wordt ook veel gewandeld, goed voor je!

Annet zei

Wat een leuke collage. Fijn dat je iedere dag van het wandelen geniet.

In de weer zei

Erg mooie collage heb je weer gemaakt.
Wij vinden het ook fijn om naar buiten te gaan, maar dan om te fietsen.
Vanmorgen ook weer op pad geweest, heerlijk.

Dientje zei

Je hebt jouw activiteiten weer mooi uitgebeeld. En laten zien hoe belangrijk dit is voor jou, zoals het wandelen. Dat woorden belangrijk zijn heb je mij afgelopen weken wel laten lezen. Het is een mooi persoonlijk logboek geworden, tot nu. Nog een paar letters te gaan. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Wat een prachtige en levendige collage heb je gemaakt! Alles loop zo mooi in elkaar over en de teksten promoten het wandelen absoluut...
Erg leuk gedaan!

Knutselpret zei

inderdaad het was heel inspirerend en toch ook weer niet te ingewikkeld. Het leuke van deze crea vond ik wel dat het om de week was. En ook ik die niet veel met papier doet kon toch mee doen

Josephine zei

Wat heb je er weer een paar fantastische collage's van gemaakt
Conny, zo echt jouw stijl. Wandelen in de natuur is zo rustgevend
en genezend kun je bijna wel zeggen. Je voelt je één met het geheel,
tenminste dat voel ik altijd.
De woorden collage is zo mooi van kleur, en die huisjes.....
heb je die zelf geknipt??? vind ze bijzonder fraai!!!

conny's quilts en creaties zei

De huisjes stonden op de kaart.

juffrouw Ooievaar zei

Weer een mooie uitwerking!
Ja wandelen is heerlijk, wij proberen ook zo vaak mogelijk te gaan wandelen, fijn naar buiten :)
Groetjes en een fijn weekend, Anita

Mijn Kleurenpalet zei

Ja, Wandelen, dat snap ik. In de buitenlucht, hoofd leegmaken.
Je hebt er weer een mooie collage van gemaakt.

miekequilt zei

Wat een geWledige collage. Wandelen doe ik nu meer, dan eerst en ik vind het heerlijk. De collage is heel persoonlijk, maar voor veel mensen is er ook veel herkenning, dat heb je goed gedaan.

Micheal zei

Hallo
Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart