dinsdag 30 augustus 2022

Voorbereidingen voor een tentoonstelling en weer een bee.

Eindelijk is de hitte voorbij, (wat kan ik daar slecht tegen...) dus er kan weer gequilt worden!
Gisterochtend ging ik met een pakket quilts op de fiets naar t dorpshuis in ons dorp. 
Bee met de freubelfreules!


Komend weekend gaat onze quiltgroep voor de tweede keer meedoen aan de kunstroute Ooststellingerwerf.
(Omgeving Oosterwolde- Appelscha in Friesland)
Om die reden maakte ik deze zomer nog wat quilts af, die zag je daar op mijn fiets.
We bekeken ook nog wat quilts die nog niet ingepakt waren, kijk maar even mee.




Meer laat ik niet zien, want de rest zat opgerold en ingepakt zodat ons bee lid van de tentoonstellingslocatie, alles al mee kon nemen.
 




En we werden nog verrast door een ander bee lid die een mooi vaandel met de naam van onze groep aan een reuzenaald maakte. Superleuk!
 

 Hieronder de informatiefolder. We exposeren bij een prachtige B&B in Makkinga. (Vlakbij Oosterwolde) Hopelijk kan het in de mooie tuin, maar bij minder goed weer kan het ook binnen. 
Je bent van harte welkom om te komen kijken!
Wij zijn nr 5 op de lijst en kaart. 
Er zijn heel veel deelnemers,  dus zou je het kunnen combineren met een fietstocht langs de diverse locaties.





 Nadat alles geregeld was gingen we lekker aan de slag,  bekeken elkaars werk en praatten lekker bij. Wat was het weer gezellig. 





Iemand had ook pruimen geoogst.





Fijne dag verder,  groetjes,  Conny

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk, weer een tentoonstelling. Hopelijk is het mooi weer om de quilts buiten op te kunnen handen. Ik ga eens kijken of we kunnen komen. Mooie quilts last je weer zien. Fijn zo'n actieve en creatieve bee.

miekequilt zei

Dat was ik, miekequilt

Knutselpret zei

Wat een mooie quilts zeg. Heel erg leuk zo'n tentoonstelling heel bijzonder dat je daar aan mee mag doen.

Dientje zei

Wat leuk om bij een tentoonstelling te 'hangen'. Jammer genoeg ben ik niet in de buurt. Wens je en de rest van de Bee veel plezier.
Vrolijke lapjes waren er al op de Bee, dat is een goed voorteken. Groet, Dientje

Floor zei

Wat zijn jullie lekker bezig geweest op de bee.
Snel nog wat afmaken voor de tentoonstelling.
Leuk dat jullie dat zo samen doen.
Die drie die je laat zien zijn al supermooi.
Voor mij natuurlijk te ver weg, maar ik wens jullie veel succes.

Miriam zei

Prachtig werk! Ook voor mij is de kunstroute wel erg uit de buurt, hopelijk komen er veel mensen kijken.

Marthy zei

Wat maken jullie samen prachtige dingen en leuk dat jullie dat allemaal gaan laten zien. Veel succes hoor.

Ineke zei

Wat een prachtige quilts. Ik wens jullie veel succes en plezier a.s.weekend

Josephine zei

Zie weer een hoop moois voorbij komen Connny, en wat fijn ook
dat weer allemaal met elkaar te kunnen doen. Prachtig die
reuzenaald met dat vaandel. Een succesvol weekend gewenst.

Vireya zei

The art trail sounds fantastic! I hope your exhibition is very successful.