vrijdag 2 september 2022

Wij zijn er klaar voor: kunstroute Ooststellingerwerf

Onze quilttentoonstelling is op zaterdag en zondag a.s. van 11  - 17 uur open!

Met onze quiltgroep de Fröbelfreules stellen wij weer veel quilts tentoon tijdens de kunstroute van Ooststellingerwerf.
(Voor het adres zie iets verder naar beneden. )

Vandaag zijn we met vier vrouwen van onze groep druk geweest om onze tentoonstelling in de prachtige tuin bij de B&B, in te richten .





 Dat was een flinke en ook warme klus.
Uitzoeken wat bij elkaar past en dan constructies maken om alles op te hangen.

Ik denk dat we hier, net als in 2019, weer een heel mooie en gevarieerde quilttentoonstelling hebben gemaakt.
Je bent morgen en zondag van harte welkom in Makkinga!



Zelf neem ik morgen een dagje vrij en ben er zondag de hele dag weer bij.  Nu al zin in.  Het wordt prachtig weer voor onze buiten tentoonstelling!

 
Nog iets leuks. 
Gister viel het quiltnieuws op de mat met een heel bekende voorkant.
Lang geleden alweer (2007) deden mijn vriendin en ik mee met een weekend van het quiltersgilde. We leerden een half (of heel) zelfportret te ontwerpen mbv een foto.

Gevraagd werd om allemaal ook een half hoofd voor de groepsquilt voor het gilde te maken. 
Op de achterzijde van het blad staat de hele quilt met vele halve hoofden.
Bij mijn wijsvinger staat mijn hoofd en bij mijn duim mijn vriendin. 


Op de voorzijde prijkt zij ook, net onder het woord quilt.
Wat leuk om dit weer eens terug te zien!


Nou,  wie weet tot zondag (of zaterdag) bij onze tentoonstelling. 
Groetjes, Conny
 

9 opmerkingen:

Dientje zei

Heel veel succes met jullie kunstroute en tentoonstelling. Iets te ver weg. Wat bijzonder om je eigen werkstuk te zien op de voorkant van Quiltnieuws. Ik ben hem aan het lezen, viel vandaag door de bus. Groet, Dientje

Ineke zei

Heel veel succes met de tentoonstelling en kunstroute, ik hoop dat er vele bezoekers komen. Voor mij net iets te ver. En wat leuk dat er een bekende quilt van je (halve) gezicht op Quiltnieuws staat. Groetjes, Ineke

Floor zei

Succes met de tentoonstelling, zo fijn dat het buiten kan, dan ziet het er nog gezelliger uit.
Vind die quilt op de achterzijde van Quiltnieuws zo leuk!
Zat al uitgebreid te kijken naar al die verschillende gezichten.
Zo knap gemaakt door iedereen.
Leuk dat jullie er ook op staan.

Knutselpret zei

Heel veel succes toch een mijlpaal om dit te doen. En wat heb je er goed weer bij dat maakt het zeker nog aangenamer.

miekequilt zei

Heel veel succes met de tentoonstelling. Ik wens jullie veel enthousiaste bezoekers. En wat leuk dat jullie op /in het Quiltnieuws staan.

Annemiek zei

Ben wat laat met lezen dus hoop dat jullie een leuke tentoonstelling hebben gehad met veel bezoekers. Wat een leuke quilt met jullie halve hoofden.

juffrouw Ooievaar zei

Als ik dit type is jullie tentoonstelling al weer geweest.
Ik hoop dat het onvergetelijke dagen zijn geweest en dat jullie veel plezier hebben gehad. Wat leuk dat je een abonnement hebt op Quiltnieuws, daar staat vast veel inspiratie in. Groetjes Anita

Marthy zei

Aan de locatie zal het niet liggen, wat een prachtplek. Die hoofden, wat ontzettend mooi gedaan, jullie zijn echt kunstenaars.

Yvonne zei

Wat leuk Conny, een tentoonstelling in zo een prachtige tuin! Ik hoop dat het een groot succes is geweest, maar ik weet het haast wel zeker. Ik kijk uit naar de foto's er van!