donderdag 1 augustus 2024

Collageuitdaging in het najaar, doe je ook mee?

 

Doe je mee?

(deze 10 - is gemaakt mbv collages van dit voorjaar)


Dit voorjaar organiseerde ik een collage uitdaging op mijn blog.
Vanaf september willen we met een aantal mensen nogmaals voor 10 weken de uitdaging aan gaan.


Een aantal mensen heeft zich al opgegeven maar misschien lijkt het ook jou leuk om eens een paar weken  collages te maken.  
Elke week maken we een collage op basis van 4 woorden die je er in probeert te verwerken. Er zijn ook wisselwoorden die je mag gebruiken als je er niet uitkomt. 


Je kunt je nog  aanmelden door middel van het opgeven van 4 woorden aan mij via een reactie hieronder of email 
Kies een woord voor elk van onderstaande categorieën:

1 kleur
1 voorwerp of structuur
1 werkwoord of gevoel
 1 mens, dier of plant

Daar maak ik een husselpot van om de nieuwe opdrachten uit te loten!. Voor elke week trek ik 1 woord uit elk van de vier categorieën.

Inschrijven kan nog tot 15 augustus.


Hoe gaat het dan verder?

De woorden verspreid ik op 28 augustus op mijn blog (als je wilt via de email) zodat ieder in eigen tempo kan werken aan de opdrachten)
 We starten met het laten zien van de collages op woensdag 25 september tot en met woensdag 27 november. 
Op die 10 woensdagen zet je jouw collage op jouw blog of je mailt ze naar mij, dan zet ik hem op mijn blog erbij.
 

Dus: houd je van een creatieve uitdaging waarbij het proces en het plezier belangrijker zijn dan het resultaat, er is geen goed of fout, doe dan gezellig mee. (de materiaalkeuze is helemaal vrij uiteraard)
.
groetjes, Conny 

Deze mensen hebben zich al opgegeven:
Zonder blog:  Ipie

16 opmerkingen:

Frederika zei

Erg leuk, ik kijk uit naar de 28ste.

Anoniem zei

Ik heb eenmaal weken geleden een e-mail gestuurd om mij op te geven.
Ik hoop dat deze ontvangen is.
Groet, Ipie

conny's quilts en creaties zei

Goed dat je hier reageert, het bericht zat in de spam. Ik heb je gemaild.

Elizabeth zei

Het is maar goed dat er weer zo'n uitdaging aankomt, want er komt niet veel papierachtigs uit mijn handen...

miekequilt zei

Ik moet er even goed over nadenken.

Bertiebo zei

Ik had me ook opgegeven, collages op ATC-formaat. Maar misschien vond je dat geen goed idee?

conny's quilts en creaties zei

Mogelijk ook in de spam verdwenen. Ik heb je gemaild.

conny's quilts en creaties zei

Oh, en formaat en materiaalkeuze is helemaal vrij hoor.

Hannie de Beer zei

Een leuke uitdaging weer! Ik ben benieuwd?

monne-floor zei

Ik ben benieuwd naar dit en wil wel meedoen de vier woorden zijn, groen bloempot tevreden poes groetjes van Simonne.

conny's quilts en creaties zei

Leuk, genoteerd Simonne

Marjan zei

Dit keer doe ik niet mee, maar ik ga graag volgen wat jullie weer voor mooie creaties maken!

Kitty zei

Jaaa, ik sta er al bij, ik heb er weer zin in!

ireneinhetatelier zei

Ja, leuk, ik doe ook weer mee. Mijn woorden: wit, dier, hand

conny's quilts en creaties zei

Genoteerd!

Yvonne zei

Leuk initiatief Conny!