vrijdag 20 september 2024

Fietstas

Op de rommelmarkt kocht ik laatst ook een oud borduurwerk met van die grappige fietsen.  
Het mes ging er in. 


Mijn man is een echte fietser en dan is een tas soms handig om in de fietstas mee te nemen. 


Een fietstas voor in de fietstas dus. 
Gevoerd met een oud laken en een achterzak van een oude spijkerbroek aan de binnenzijde. 



Mijn man is er blij mee. 
En ik ook want het was leuk werk om deze tas te maken. 
Behalve de blauwe stof weer alles hergebruikt.

Groetjes,  Conny
 

 

9 opmerkingen:

Charlie zei

Heel toepasselijk en mooi!

Bertiebo zei

Ik begrijp jullie allebei. Wat een superleuke tas!!

Janny zei

Alweer zo'n juweeltje!

Tilly zei

Wat een leuke tas Conny, en iedereen blij.

Elizabeth zei

Oh, wat gaaf! Dat is een stuk leuker dan een plastic tas/zak in je fietstas zoals ik doe...

Hannie de Beer zei

Echt een super tas! Inderdaad gezelliger dan een plastic tas en uniek!

Adriaantje zei

Geweldig! leuk is-ie ook!

miekequilt zei

Wat een geweldige tas. Zo leuk toepasselijk. En met een vakje van binnen. Top gedaan.

Judy zei

Prachtig! En zo mooi hergebruik!