woensdag 25 november 2020

Af

 De trui voor mijn dochter is af, lekker zacht, warm en wollig.  Gebreid met nld 8 in een week of drie.
Op de foto valt de kleur nogal grijs uit. Het is heel donker antraciet, tegen zwart aan met een donker groen accent op de mouwen.




Hopelijk kan ze gauw eens komen passen.
Heel leuk vond ik het, om weer eens een trui te breien.

In mijn vorig bericht kun je nog zien welke quiltboeken ik wil verkopen. Er zijn er inmiddels  al veel verkocht ( die staan niet meer op mijn blog)
Fijne week gewenst,
 groet  Conny

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtige trui. Fijn om iets voor een ander te maken hè.

Gonda Westra-Steursma zei

Leuk om eens weer iets anders te doen, heerlijk afwisselend met mooi resultaat! Wat zal je dochter blij zijn met zo'n fijne trui.
groeten, Gonda

Yvonne zei

Die ziet er inderdaad lekker warm en comfortabel uit, daar is je dochter vast blij mee. En zeker leuk om weer eens een trui te breien.

Floor zei

Fijn dat ie helemaal naar je zin is geworden.
Laat de winter maar komen! (nou voor mij hoeft het niet hoor) Maar als hij komt is je dochter er klaar voor.

Dientje zei

Heerlijke trui. Zal je dochter blij mee zijn. Groet, Dientje

Conny's-blog zei

Prachtige trui heb je weer gebreid zeg...............liefs.Conny

Frea zei

Wat ben je heerlijk aan het experimenteren. Ziet er goed uit.