vrijdag 19 maart 2021

Crea 21 F

F is van Fiets
In mijn alfabet-woordenboekje maakte ik een collage van Fietsen.


Fietsen doe ik graag, vooral voor kleinere ritten in het dorp pak ik liever de fiets dan de auto.
Jaren gingen mijn man en ik op fietsvakantie en kruisten zo een deel van Europa door. 
Nu, met mijn nieuwe knieën, rijd ik elektrisch, niet meer zo ver, maar nog altijd met plezier.



Behalve Fietsen, Fotografeer ik ook graag. 
In de loop der jaren heb ik al een prachtig album vol Foto´s met Fietsen op mijn computer staan. Ik heb speciaal voor vandaag twee collages gemaakt.




Zo leuk om te zien hoe verschillend vele Fietsen kunnen zijn.
Hopelijk wordt het gauw weer wat mooier weer om eens een mooi tochtje te gaan maken.

F zit ook in aFFFFF.
Jaren nam ik op vakantie een haakwerkje mee en haakte zo nu en dan een bloem. Vele bloemen later is het nu een dekentje geworden. Fris en zomers, voor een Frisse zomeravond. 




Kijk ook weer even bij de andere deelnemers aan de alfabetuitdaging.  
(Je ziet ze aan de rechterzijde van dit stukje)

Fijne dag gewenst, Conny

 

19 opmerkingen:

In de weer zei

Subliem de uitwerking die je maakte van de fiets, spreekt me erg aan.
Ook je collage, ja wat zijn er veel verschillende hè.
MOOI !

Knutselpret zei

Ja ik kan niet wachten om weer op de ebike te stappen voor een mooi tochtje. Voor de boodschappen pak ik de gewone fiets. Prachtige deken leuk zo n onderweg dejen ...ideetje weer geboren :))))

Marjan zei

Nou je hebt niet stil gezeten; wat een mooie uitwerkingen van de F.
Allereerst je alfabetboekje; het is een mooie fietscollage geworden.
Maar je fotocollages zijn ook heel mooi; wat leuk om zoveel verschillende fietsen zo mooi bij elkaar te zien.
Je dekentje is schitterend geworden. Mooi zoals alle gekleurde vierkantjes door de buitenranden tot een geheel zijn gesmolten!

Free Spirit zei

wat een ontzettend leuke bezigheid van je om fietsen te fotograferen en er collages van te maken. Bijzonder, ik heb genoten van je blog, thx

Elizabeth zei

Jij had geen moeite om invulling te geven aan de letter F...
Mooi om te zien hoe je de dingen kiest die bij je passen. Ik geniet al heel lang van je mooie foto's en dan nu de collages die je maakt.. Fantastisch!

Dientje zei

Mooie F voor het alfabet. Daar kun je wel veel over vinden. Nu komen ook alle Folders weer, haha. De fotocollage zijn ook bijzonder. Er zitten mooie fietsen tussen. In Hengelo ov hadden ze ong. 20 jaar geleden een kunstwerk van alle fietsen die in de stationsfietsenstalling waren achter gebleven, https://dientjes.blogspot.com/search/label/Fietsen
Groet, Dientje

De Breimeisjes zei

Prachtig, je werkstukken en collages!
En je deken met flowers die affff is ook!

conny's quilts en creaties zei

Wat een prachtige fiets foto Dientje! Dank je

Floor zei

Wat een leuke foto's heb je gemaakt van al die verschillende fietsen! Echt Nederlands, het zouden zo maar kaarten kunnen worden, dat vinden ze in het buitenland leuk.
Je hebt er oog voor om ze overal te ontdekken.
Leuk bedacht om het woord fiets te gebruiken voor de letter F.
Dat wollen dekentje komt nog best van pas, was weer koud vannacht.

hobbyloes zei

Mooie fietscollage, wat zijn er toch veel verschillende fietsen, die als uithangbord is zo leuk!
Erg mooie bloemendeken.

Pyros & Patch zei

What a beautiful bicycle collages !! I really like the "flower" blanket !!
Hugs, Carmela

Yvonne zei

Waar zouden we zijn zonder de fiets, ik ben zo blij dat we bijna overal de fiets voor kunnen pakken in ons kleine landje.
Wat een mooie deken heb je gehaakt, lieve kleurtjes!
Fijn weekend.

Josephine zei

Wat laat je ons veel moois zien Conny, de eerste collage vind
ik bijzonder fraai, qua kleur gebruikt en de speelse uitwerking.
En de twee collages die je hebt gemaakt uit de verzameling die
je op je computer hebt staan zijn ook erg mooi geworden, zo leuk
om al die verschillende soorten fietsen te kunnen bewonderen.
Je voltooide dekentje is een lieverdje, die zeker goed van pas
zal komen op een frisse zomeravond.....

Annet zei

Leuke fotocollages met al die verschillende fietsen. De fiets met het mandje op je collage deed me aan ET denken. Fijn dat je deken nu af is, hij is lekker vrolijk,

juffrouw Ooievaar zei

Mooie foto's, maar dat is zeker al vaker tegen je gezegd, dat je mooie foto's maakt een mooie F bij jou vandaag. Je deken is ook prachtig, mooie kleuren, lekker frisse uitstraling, nog een fijn weekend, Anita

Bertiebo zei

Grappig, fietsen verzamelen, op foto's, dat doe ik ook. En je dekentje is leuk!

Shami Immanuel zei

The flower blanket is sooo gorgeous. colours are so pleasing.

Lydia Guest zei

Je zelf geplakte fietsen collage is prachtig geworden.

Mijn Kleurenpalet zei

Grappig die fietscollage, zo verschillend. En je dekentje is erg mooi geworden.