dinsdag 22 juni 2021

Nóg een zomers tasje en deze geef ik weg!

Weg-gevertje!

In het vorige blogje liet ik een zelfgemaakt zomers tasje zien dat ik voor het bewaren van een haakproject maakte.

Ik maakte er vandaag nog één.
Deze geef ik weg.
Omdat het zomer is, omdat ik jullie reacties altijd gezellig vind, omdat ik inmiddels al heel lang blog, omdat het leuk is iemand blij te maken, zomaar.....





Waar zou jij zo´n tasje voor willen gebruiken?
Laat het me weten in de reactie, vrijdag komt er een nieuw alfabet blog, dus je hebt tot en met donderdagavond tijd voor een reactie . Daarna gaan alle namen in een bakje om te loten ;)

Dus reageer als jij dit tasje wilt winnen!

                                             (maar let op dat ik je wel moet kunnen mailen)
 

12 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een enig tasje. Ik ben gek op tasjes, je hebt er nooit genoeg/teveel, vind ik. En als ik dit tasje zou winnen, deed ik er mijn mapje in wat ik gebruik om notities op te schrijven voor onze verhuizing. Samen met een pen zou ik mooi alles bij elkaar hebben.

Creamien zei

Ik ben het met Mieke eens tasjes heb je nooit genoeg. Als ik dit vrolijke tasje zou winnen ga ik het project babydeken erin bewaren. Ik haak babydekentjes voor vluchtelingenbaby’s op Lesbos.

Anoniem zei

hoi hoi,
geweldig tasje! zou hem gebruiken voor mn breiwerkje , als we op het strand zitten.daar brei ik nl altijd een sok. neemt weinig ruimte in en toch wat te doen! een boek past er vast ook nog wel in!dus graag waag ik een kansje. groetjes ma broeders

Alice zei

Leuk, alweer zo'n mooi tasje. Als ik hem zou winnen krijgt het eerst een plekje waar ik er een tijdje naar kan kijken en denken: goh wat leuk" Dan daarna zou ik het gebruiken voor een quiltwerkje om mee te nemen naar een bee.
En ik zal goed kijken hoe je het gemaakt hebt en er misschien zelf ook nog eentje maken om ook iemand blij te maken.
Succes met alle leuke reacties.

Unknown zei

IK ZOU HEM GEBRUIKEN VOOR MIJN HAAK WERK IK HAAKT MUTSEN VOOR DORKAS

Knutselpret zei

Prachtig mooi tasje een alles dingen tasje .Alles past er in een handwerkje een boodschapje een picknickje als we gaan fietsen ha ha keuze genoeg

conny's quilts en creaties zei

Let op dat je niet anoniem reageert. Dan kan ik je niet mailen als je wint

els zei

Er ligt altijd wel een klein borduurwerkje of een quiltblokje om mee te nemen als ik ergens heen ga waar ik moet wachten. Het zou leuk zijn om zo'n projectje
in dat schattige tasje te vervoeren.

monne-floor zei

Dat is een mooi tasje ik zou dat meenemen naar de supermarkt om kleine boodschappen in te doen en te stoefen met dit mooi's.

Dientje zei

Wat ben je actief geweest. Ook al zo’n mooi tasje. Lijkt me een heerlijk ‘Onderwegtasje’, altijd klaar om mee te nemen. Trouwens een leuk idee om weg te geven omdat ….. het van alles is. Ik doe mee. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Ook dit is weer een ènig tasje om te zien, Conny. Maar ik ben geen tasjesmens, dus maak gerust een ander er blij mee!

Anoniem zei

Dit tasje zou ik voor zoveel dingen kunnen gebruiken b.v.

: als logeertasje voor 1 nachthemd en toilet artikelen
: als breitasje voor mijn breiwerk
: als lunchtasje voor mijn trommeltje en een flesje water
: als boodschappentasje voor "droge" spullen
: als bibliotheektasje

...... en als verrassingstasje voor als ik naar de kleinkinderen ga.
Groet,Astrid