donderdag 17 juni 2021

Zomers tasje


Voor mijn nieuwe haakwerk miste ik nog een handig tasje om het gedurende het project in te bewaren.

Ik heb nog genoeg vrolijke stofjes liggen om een eenvoudig gevoerd tasje te maken.



Je ziet wel dat het zomerse weer mijn stofkeuze beinvloedde. 


Fijn formaat tasje voor mijn haakwerk. 


Ik wil een warme woondeken voor mijn dochter maken. Hopelijk lukt het me die in september af te hebben, dan is ze jarig.
Nog zo'n 45 blokken te gaan...


 Fijne dag gewenst. 

14 opmerkingen:

miekequilt zei

Heel handig zo'n tasje. En met zo'n leuke inhoud is het helemaal top!

Bertiebo zei

Wat een gezellig tasje! En die deken, daar moet je vandaag maar even niet aan werken!

Annie Kingma zei

Vrolijk tasje, scces met de deken
Groetnis Annie

Knutselpret zei

Dat is nog eens vrolijk blokken bewaren. mooi zomers en jaaaa die krijg je vast wel af :)))) op tijd

Elizabeth zei

Prachtig bijpassend tasje maakte je! Daar kun je straks de deken misschien nog in weggeven ook...:)
Altijd leuk om een zelfgemaakt cadeau te geven als je weet dat het gewaardeerd wordt.
Ik werk altijd met bakjes en kleine mandjes per project. Ieder heeft zo zijn voorkeur. Maar ik vind een tasje zoals jij maakte toch wel erg gezellig staan!

Annemiek zei

Wat een gezellig tasje. Altijd handig voor wat dan ook. Succes met het haken. Lukt vast.

Floor zei

Volgens mij heb je al veel tasjes gemaakt, maar deze is ook weer leuk.
Een warme woondeken.... ik moet er even niet aan denken, maar in september is het vast heel lekker om er onder te liggen.
Nog even flink doorhaken dan maar. Veel succes.

Dientje zei

Zo’n tasje is leuker dan een plastic zak of zo’n reclame stoftasje. Je hebt nog even te gaan voordat de deken klaar is. Rustig zitten en een blok haken. Veel succes. Groet, Dientje.

Marjan zei

Wat een schitterende 'projetbag'. Ik zie dat je de binnenkant zelfs gevoerd hebt: dat frisse wit combineert mooi met de buitenstoffen.
Werken aan een warme deken op schoot is deze dagen niet zo fijn, maar lekker vierkantjes haken kan natuurlijk prima. (dan kan het aan elkaar maken mooi op de dagen dat het kouder is ;o)

Gonda Westra-Steursma zei

Wat een leuk tasje! Prachtig voor de deken. Ik denk haast dat deze wel af komt hoor voor september.
groeten,
Gonda

Pyros & Patch zei

I really like the colors of the textures you used! It seems really comfortable .. a nice inspiration!
Hugs, Carmela

Annet zei

Wat een leuk tasje! Succes met de vierkantjes.

In de weer zei

Wat een mooie stofjes heb je gebruikt om deze zomerse tas te maken.
Handig hoor om je handwerk bij elkaar te houden.

Yvonne zei

Een mooie kleur voor een woondeken, een hele klus lijkt me.
Gezellig tasje heb je gemaakt, inderdaad lekker zomers uiterlijk.