zondag 26 september 2021

Dear Jane

Na het afmaken van de top van de Antique Wedding Sampler was het tijd voor een klus in huis. 
Helaas kwam toen vrijdagmiddag meneer migraine weer eens langs.
Deze ongenode gast komt helaas altijd nog wel eens zomaar langs.  Gelukkig lang niet zo vaak meer als vroeger en hij neemt ook minder pauken mee in zijn orkest. 

Dus zaterdag was een zombie dag. Geen fut om wat te te bewegen,  want ik wil mijn hoofd stil houden, en te goed om in bed te kruipen. 

Heerlijk rustig zitten doorpitten. 
Levert zo'n zombie dag weer 10 blokjes op.




Vandaag gaat het alweer een stuk beter,  zo eerst maar eens een wandeling maken,  de zon schijnt!
Groetjes,  Conny

 

6 opmerkingen:

Marjan zei

Migraine is zó naar....
Gelukkig hoefde je niet in het donker op bed te blijven liggen, maar het blijft rot!
Fijn dat je je weer beter voelt!

Floor zei

Niet fijn van die zombie dagen, maar gelukkig kan je je dan ontspannen met wat steekjes doen, daar voel je je vast beter bij dan in bed liggen.
Vandaag heerlijk wandelweer, dus geniet er maar van.

Dientje zei

Wat fijn dat je dit nog kunt doen met migraine. Ik hoefde gelukkig nooit in pikkedonker, maar wilde graag, rustig op bed liggen. Groet, Dientj

conny's quilts en creaties zei

Nou, ik heb 20 jaar mega veel migraine gehad: eerste dag in t donker op bed, 5 dagen voor t weer weg was een dan na een paar goede dagen begon het weer opnieuw. Dankzij een osteopaat (2003) kwam er weer vrijwel van af en werd ik niet afgekeurd voor mijn werk. Dus wat ik nu zo nu en dan nog heb is een fractie van hoe het was.

Knutselpret zei

Ah joh wat naar. Migraine is geen pretje mijn man had er jaren last van, tegenwoordig gaat het veel beter.
Zelf heb ik te maken met covid koppijn zo noem ik het maar. Maar er valt mee te leven. Af en toe een dag echt uit de running maar verder is het gelukkig nu goed te handelen. Beterschap jij hoop dat je er gauw weer vanaf bent

In de weer zei

Niet leuk wanneer je daarmee te kampen hebt, heb het gelukkig niet, maar hoor het wel van anderen om me heen.
Gelukkig gaat het weer wat beter met je.