maandag 27 september 2021

Eikeltjes

Wat hebben een avondje rommelen op pinterest en een ochtendwandeling met
elkaar te maken?

Op pinterest zag ik duizenden ideeën langskomen.  Altijd een bron van inspiratie voor een creatief mens. 

Op de wandeling vond ik eikels en nam alleen de hoedjes mee, want ik had een leuk idee gezien. 

Gauw op zolder mijn bak met stukjes lontwol opgezocht. 


Warm water,  groene zeep en aan de slag.  Bolletjes vilten. 
Hele kleine. 
Misschien zie je al wat het worden gaat?


Drogen in de wind buiten. 




Plakken met hobbylijm, een schoteltje van vroeger zoeken en klaar is mijn herfst decoratie!


Een schaaltje vol eikeltjes van vilt. 


Groetjes,  Conny 

12 opmerkingen:

miekequilt zei

Enig! Leuk al die kleurtjes bij elkaar.

Gonda Westra-Steursma zei

O wat een heerlijk kleurrijk resultaat. Mooi herfstig genieten!
groeten, Gonda

Floor zei

Wat leuk!
Zou trouwens heel leuk zijn als ze in deze kleurtjes aan de bomen zaten.
Deze blijven de hele herfst (en daarna) nog goed.

Frea zei

Leuk werkje. Ziet er gezellig uit.

Vireya zei

That is a cute idea! You created a fun autumn decoration.

Elizabeth zei

Wat een leuk idee, en het staat zò gezellig...

Willy zei

Staat leuk zo'n schaaltje met gekleurde eikels.

Marjan zei

Pinterest is gevaarlijk en heerlijk tegelijkertijd! Wat is daar een hoop inspiratie te halen en wat leuk dat je iets 'nieuws' hebt uitgeprobeerd. Het staat supergezellig!

Dientje zei

Wat een leuk idee. En het is super geworden. Wat staat het vrolijk. Groet, Dientje

Yvonne zei

Wat een leuk idee Conny! Ziet er goed uit!

Knutselpret zei

geweldig leuk ik zag dit ooit op een vrije school, maar ben zelf nooit zover gekoemn om het te maken.

In de weer zei

Een kleurrijk herfst idee, leuk hoor !