vrijdag 13 januari 2023

Bijna halverwege januari, ode aan mijn moeder

Wat een verslavend borduurwerk is dit.  Hier even een bijna-halverwege-tussenstand.


 13 vakjes gevuld, de ideeën borrelen vanzelf op.  Het is net of het werk zelf tot me spreekt en aangeeft hoe het vakje gevuld kan worden. Ik ben wel benieuwd of ik ook na 300 vakjes nog  inspiratie heb.


Hier heb ik al wat dingen, die ik bij mijn moeder vond, verzameld. Ik ga proberen e.e.a. in de lap te verwerken. 

Ik ga weer verder!
Groetjes Conny


 

13 opmerkingen:

Floor zei

Wat fijn dat je moeder zoveel "rommeltjes" bewaard heeft.
Mensen waren vroeger zuinig, dus werd er niks weggegooid.
Daar ben jij nu blij mee.
Maar ik denk dat jij wat dat betreft ook zo bent, lekker alles bewaren, want je weet maar nooit....

Anoniem zei

Ik vind dit zo ontzettend mooi bedacht. En gemaakt! (Bertiebo)

Dientje zei

Het ziet er super uit. Leuk die stapel met 'rommeltjes' van je moeder. Wens dat de inspiratie lang mag blijven. Groet, Dientje

Annet zei

Een leuke uitdaging, mooi dat die cirkel in 4 vakjes doorloopt.

miekequilt zei

O, ik vind het echt ontroerend mooi. Prachtig zoals je alle mooie materialen verwerkt.

Marjan zei

Heerlijk dat je zo de smaak te pakken hebt. Het wordt vastextra mooi door de toevoeging van je moeders 'schatkamer'.

Knutselpret zei

Ach wat keuk met dingetjes van je moeder erin verwerkt dat geeft straks een heel mooi aandenken.

blauwruitje zei

Je bent goed bezig hoor.

Josephine zei

Je gaat als een speer Conny, en wat wordt het PRACHTIG!!!
De losse spulletjes die je inmiddels hebt verzameld, die
heb je al mooi op kleuren gesorteerd die overeenkomen met
de kleuren garen die je al gebruikt hebt.
Mooi die verbondenheid die je ervaart waardoor je als het
ware gedreven wordt en precies weet wat je gaat doen.

Elizabeth zei

Wat mooi dat het zo borrelt qua inspiratie...dat is het goede gevoel om creatief bezig te zijn...

Marthy zei

Heerlijk, die rommeltje van je moeder. Veel plezier er mee.

Judy zei

Ik heb al een paar keer zitten kijken bij je vakjes borduurwerk. Echt prachtig en zo'n leuk idee! Ik heb nog een paar damasten tafelkleden, misschien moet ik er ook mee aan de slag.

Gonda Westra-Steursma zei

De ode aan je moeder d.m.v. het vakjes vullen is leuk bedacht en prachtig om te zien. Ondertussen mijmerend en herinneringen ophalend bij de objecten.