dinsdag 17 januari 2023

Workshop: blurring the boundaries met Gwen Hedley

 Met mijn schoonzus doe ik mee aan de gratis workshop op textileartist.org. 

Vorig jaar deed ik dezelfde workshop maar het leek me leuk hem nog eens te doen. 


Dag 1


Twee lapjes van A4 met allerlei materiaal beschilderen in twee kleuren.
De ene lap met weinig wit, een helft blauw, een helft oker.
De tweede lap met meer wit er in.


Vandaag uit elke kleur 1 lapje kiezen. Dan heb je er 4, zet die aan elkaar.
Ik koos iets grotere lapjes: 9 x 14 cm.
6x8 vind ik wat klein om goed vast te houden.  De volgende stap is namelijk dat je er op gaat borduren. 

Eens appen of schoonzus er al mee bezig is geweest.

Wordt vervolgd. 
Groetjes,  Conny



8 opmerkingen:

Floor zei

Altijd leuker om samen een een project te beginnen dan alleen.
Veel plezier en succes.

miekequilt zei

Wat een leuke workshop zeg. Ik ben met die van het Quiltersgilde bezig, maar deze is ook leuk. Fijn hè, het internet, zo leren we op onze eigen tijd en moment weer allerlei nieuws.

ireneinhetatelier zei

Oh, leuk! Ik doe ook mee. Leuk om te vergelijken wat het wordt. Ik heb wel de kleinere lapjes gedaan. Het is mijn eerste keer, het is nog een beetje uitproberen. Veel plezier!

Josephine zei

Je ligt helemaal op schema Conny, zelf ben ik ook begonnen
maar heb nog niets op mijn blog laten zien, morgen ga ik eerst
de lapjes schilderen. Mooie kleuren heb jij gebruikt.

Elizabeth zei

Wat ziet dat er leuk uit... Fijn om samen zoiets te doen en te vergelijken en te overleggen.

Thea zei

Wel heel apart! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes Thea♥

Annet zei

Dat ziet er al mooi uit, veel plezier met borduren!

Yvonne zei

wat een leuke workshop weer en mooi dat blauw en geel. Ik ben benieuwd wat jullie er verder van gaan maken.