zondag 8 januari 2023

Gratis online workshop voor wie dat wil!!!

Als je geregeld op mijn blog leest heb je kunnen lezen dat ik begin vorig jaar lid ben geworden van de Engelse textiel groep : textileartist.com.

Gerenomeerde textielkunstenaars geven online lessen, waar je, als je al eens naald en draad hebt gebruikt, prima mee uit de voeten kan. Geschikt voor beginners tot gevorderden. Ze bieden je een techniek en een idee aan waaraan je je eigen invulling kunt geven. 

(Een collage van wat werk dat ik maakte na de online lessen.  Onderste drie van de eerste gratis workshop van Gwen Hedley)

Ik werd lid nadat ik enthousiast een eerste online workshop  gratis had gevolgd, gegeven door Gwen Hedley.

Nu organiseren ze opnieuw een gratis laagdrempelige workshop, online, 5 lessen van een half uur van 16 tm 20 januari.  Als je je aanmeldt kun je ook op je eigen moment deze lessen volgen,  je zit dan niet per se vast aan die dagen. 

Dus wil je ook eens op textielavontuur  dan kun je je   HIER AANMELDEN.

Belangrijk is wel dat je redelijk goed Engels moet kunnen verstaan, maar alles wordt altijd ook heel duidelijk gefilmd, zodat je precies ziet hoe je het moet doen. Er zit altijd ook een te downloaden werkboek bij, dus ik ga er van uit dat ze dat nu ook doen. 

Ik maak nu even, vrijwillig en belangeloos hoor, reclame voor hen, omdat ik zelf zo enthousiast ben over hun geweldige lessen! En nu hebben jullie ook een kans er eens gratis van te proeven. Ik ben benieuwd of jij ook mee wilt gaan doen!


Groetjes, Conny

16 opmerkingen:

Annet zei

Dank je wel voor de link, heb me meteen aangemeld. Ik denk dat ik er wel wat later mee begin, want ik heb me ook ingeschreven voor de Steekproeverij van het Quiltersgilde in deze periode.

miekequilt zei

Wat leuk, zo’n cursus. Heel goed dat je het hier meldt, want zoiets verdient aandacht. Mijn Engels is niet zo goed dat ik het aandurf. Laat je ons af en toe wat zien?

Dientje zei

Ik heb me ook aangemeld naar aanleiding van vorige posts. Ik begreep dat de filmpjes tot 27 januari beschikbaar blijven. Ik ben erg benieuwd. Groet, Dientje

conny's quilts en creaties zei

Het gefilmde voorbeeld is wel heel erg duidelijk hoor Mieke. Misschien kom je er wel uit met al je ervaring.

conny's quilts en creaties zei

Leuk dat jullie mee gaan doen. Geef de link geëist door aan andere liefhebbers.

Gonda Westra-Steursma zei

Leuk idee! Ik denk er nog even over na.

Marthy zei

Ik ben niet handig met naald en draad maar vind het wel goed van je dat je aandacht besteedt aan zulke lessen.Veel mensen zullen geïnteresseerd zijn.

Marguerite zei

Heel veel plezier en succes met het zetten van de steekjes.

Sandra68 zei

Ik doe ook mee, leuke tip, dankjewel!

Josephine zei

Wel een heel leuke uitdaging Conny, bedankt voor de tip.
Heb me ook aan gemeld, ben heel benieuwd !!!

Elizabeth zei

Oh..., dat is leuk! Ik kon het nalaten om me ook aan te melden. We zien wel wat het wordt, maar je wordt er nooit dommer van!

conny's quilts en creaties zei

Top!

Floor zei

Verschillende mensen hebben zich al aangemeld zie ik.
Zelf hou ik het maar bij "gewone" quilts, dat spreekt me het meest aan, en anders komen die nooit af :-)
Veel succes met de volgende uitdaging.

Knutselpret zei

En dan mag je reclame maken leuk dat zoiets georganiseerd wordt.
In lees wel met je mee

conny's quilts en creaties zei

Leuk, ik probeer zelf ook weer mee te doen.

ireneinhetatelier zei

Ik heb me deze week ook al aangemeld, lijkt me erg leuk om te doen. Vooral ook, omdat je er later nog eens naar terug kunt gaan. Ik heb er veel zin in.