maandag 11 december 2023

Vrolijk in december!

 Vers van de pers!

Vorige week maandag blogde ik over een quiltje dat ik spontaan maakte n.a.v. een artikel in het blad van het quiltersgilde.

Het ging om een snelle en speelse snijtechniek.

Vandaag is het af!



Het was buiten nog net licht genoeg om het op de tuintafel te fotograferen. 
Ik noem het " vrolijk in december" want dat werd ik van deze vrolijke opkikker tijdens deze sombere
 dagen. 

Het is maar een kleine quilt. 
54x70cm.
Op de naaimachine gemaakt ( zie blog 4 dec.) Met de hand gequilt.

Groetjes Conny

15 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat leuk is ie geworden, zo lekker kleurig! Ik krijg zo zin om ook te beginnen?

Bertiebo zei

Ik word er ook vrolijk van!

miekequilt zei

Wat een plaatje! Je hebt Janny en mij geïnspireerd om er woensdag ook samen mee te beginnen. En ook een compliment voor het quiltwerk, mooi gedaan.

Judy zei

Prachtig die kleurige strepen! Ik word er ook blij van!

Janny zei

Deze is ontzettend leuk, ik krijg er echt zin in!

conny's quilts en creaties zei

Veel plezier samen. Dat wordt ook vast genieten van deze leuke snijtechniek

juffrouw Ooievaar zei

De juiste naam, want je wordt er inderdaad vrolijk van :)
Wat snel klaar zeg, maar het is natuurlijk ook leuk om aan te ‘werken’ met al die vrolijke kleuren.
Groetjes Anita

Marthy zei

Ik vind het enig, Conny. Zo lekker kleurig en het motief leuk eigenwijs.

Josephine zei

Het is inderdaad een prachtig kleurrijk quiltje geworden,
heerlijk om daar impulsief mee bezig te zijn, het resultaat is TOP!!!

Floor zei

Het is een enig quiltje geworden.
Hoe is het mogelijk dat je dat met de hand hebt gequilt in zo korte tijd! Knap hoor.

Elizabeth zei

En òf je daar vrolijk van wordt in deze donkere dagen...
Goed idee om buiten te fotograferen, want binnen is het zò lastig!

Marjan zei

Het blauwe randje maakt het helemaal af. Heerlijk die vrolijke kleuren! (of zei ik dat vorige keer ook al?😊)

Kitty zei

Geweldig, daar word je inderdaad vrolijk van!

Dientje zei

Heel erg fleurig. Prachtig met al die batiks. Een echte opkikker voor de sombere dagen. Groet, Dientje

Anoniem zei

Dat is nog eens een mooie manier om mensen vrolijk te maken in deze donkere dagen aan alle reacties te zien.
Mooi gemaakt en kleurrijk is het zeker.
Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com