vrijdag 1 maart 2019

Griep....bijna weer voorbij...

Vorige week hadden we voorjaarsvakantie en waren een paar dagen in Bergen (NH).
Helaas kreeg de griep me toen wat in de greep.  Vandaar dat ik nu pas wat kan laten zien.  
De bijzondere temperaturen zijn goed af te lezen op mijn temperatuur quilt in wording.

     
     Bergen bij avond.      



Een grijze dag bij de Zaanse Schans. Leuk om even toerist in eigen land te zijn.


Tijdens een zonnige dag waren we heerlijk bij zee.
In Bergen heb ik nog fijn gewinkeld bij een prachtige wolwinkel.


Daarna thuis uitzieken. Geen school voor mij deze week. Met veel kunst- en vliegwerk is er uiteindelijk vervanging geregeld. Wat wordt dat problematisch. 
Een collega ging daarom steeds maar door (deed ik in het verleden ook nogal eens) terwijl ze ziek was ... maar ze heeft nu een longontsteking......
Leerkrachttekort.
Een steeds groter wordend probleem. 

Groetjes,  Conny


11 opmerkingen:

Floor zei

Leuk een paar dagen naar Bergen, alleen niet leuk dat je ziek was.
Vervanging op school.... ik weet nog dat er een leraren overschot was, net als huisdokters en tandartsen.
Nu zijn er tekorten, zo kan het gaan op de arbeidsmarkt.
Beterschap en ziek maar lekker uit.

miekequilt zei

Wat een heerlijke dagen hadden jullie. Jammer dat je ziek werd. En dat leerkrachttekort: ik vind het vreselijk. Daar zou de regering echt mee aan de slag moeten.

Annelies zei

Pas goed op jezelf ! Beterschap.

tiny zei

Gezellig zo maar even uit in eigen land, alleen jammer dat je ziek werd.
Ziek maar goed uit. Je quilt wordt steeds leuker. Fijn weekend.

Ineke zei

Beterschap Conny, ook voor je collega!
En Bergen en Zaanse Schans, prachtige plaatsen om als toerist te zijn!

Annie Kingma zei

Een mooie kleine vakantie, en dat met het mooie weer was boffen.
Maar de griep echt sneu hoor.
Beterschap gewenst
Goede weekeinde.
Groetnis Annie

Yvonne zei

Balen dat je de griep hebt Conny. Heel herkenbaar dat te lang doorgaan of te vroeg beginnen, ook zo tricky als je wat ouder bent. Het herstel duurt nu eenmaal wat langer dan toen we 20 waren!
Goed uitzieken maar, gelukkig heb je nog wel even kunnen genieten in het mooie Noord Holland.

Dientje zei

Jammer dat je net ziek moest worden terwijl je een paar dagen weg bent. Je hebt gelukkig nog wel wat kunnen ondernemen. Vervelend dat je je al bijna schuldig voelt om je ziek te melden. Groet, Dientje

BezigeBijMirjam zei

Heel veel vervelend, ziek worden op vakantie. Toen ik voor de klas stond werd ik ook altijd in de vakantie ziek.
ja, die vervanging is er bijna niet meer.
Je hebt mooie aankopen gedaan in het mooie Bergen. Beterschap! Ik ben zelf trouwens ook snip verkouden geworden tijdens onze wintersport vakantie. Ook een zwaar hoofd. Niet leuk! Beterschap!💐🤗

Gonda Westra-Steursma zei

Jammer dat je ziek was. Gelukkig nu weer aan de beterende hand. Ik hoorde al bij de kapper dat je ziek was! Werk ze en je temperatuurquilt wordt ook leuk. Vooral vanwege lage en hoge temperaturen.
Werk ze wanneer je weer aan de slag gaat.
groeten en tot volgende week.
Gonda

Conny's-blog zei

Beterschap zeg, jammer in je vakantie ziek zijn das balen toch.
Mooie dolletjes heb je gekocht zeg, ga je Jacob het aapje breien.
Heb hem ook gebreid, zo leuk................liefs.Conny