woensdag 27 maart 2019

Laat de lente maar komen

Maandag maar weer eens een fijn voorraadje temperatuurblokjes gemaakt.
Ik heb voor 7 - 9 graden donderblauwe blauwe blokjes gemaakt, licht groene voor 10 - 12 en dondergroen voor 13-15 graden.


Vliesofix cirkels




Hieronder  is de cirkel in de kleur van de temperatuur.






En hier is de ondergrond in de kleur van de temperatuur.


Het blijft opletten om het juiste ondergrondje/cirkel te gebruiken in het complexe patroon. 


Er zijn al eens blokjes uitgehaald.....

Maar laat de lente maar komen, voorlopig liggen er weer genoeg blokjes voor het grijpen.


Groetjes, Conny

5 opmerkingen:

Floor zei

Zie daar toch ook al rood in de cirkels, zo warm is het toch nog niet geweest? Moet toch ook kleuren hebben voor als het "straks" 30 graden wordt.

Annelies zei

Wat wordt het leuk, maar ook ik begrijp de kleuren niet meer. De achtergrond geeft de temperatuur, maar verder...

BezigeBijMirjam zei

Dat je die cirkels al vooruit maakt. Je weet nooit hoe warm het gaat worden en misschien houd je er dan wel over. Zonde van het werk zou ik denken. Hoe lang ga je met deze temperatuur quilt door? Precies een jaar rond?🤗

conny's quilts en creaties zei

Het hele jaar ga ik proberen vol te houden. Floor voor de hoge temperaturen is er een andere kleur rood. Mirjam het zijn mini blokjes en de hoeveelheid werk valt reuze mee.

miekequilt zei

Ik blijf m enig vinden. Leuk om een beetje vooruit te werken en als je wat overhoudt, ach daar maak je gewoon een miniquiltje van.