vrijdag 8 maart 2019

Hardnekkig.

Hardnekkig blijkt de griep. Leek ik maandag op te knappen, dinsdag waren de klachten volop terug helaas.
Bankhangen maar weer....

De temperatuur quilt vordert gestaag.


Vandaag eindelijk wat frisser in 't hoofd. Ik had zowaar weer wat zin in quilten.
Aangezien ik vannacht al droomde over de Leekster Meer Quilt ben ik daar maar eens voor gaan zitten. 


Hoe zat het ook alweer. Alle blokken af maar hoe moet het in elkaar. 
Mijn aantekeningen waren wel erg vaag.
Na wat gepuzzel en uithalen had ik door hoe het zat en kon ik verder.


Beter dan futloos op de bank.
Rustig aan sashings er aan zetten. 


Beetje pauzeren tussendoor en nog een stukje verder.


'T effect is mooi en vrolijk!
Super scrappy ook.


Nog een hele stapel te gaan maar voor nu is het genoeg.


Zie je de temperatuur quilt in het bakje liggen? Zie je hoe klein die blokjes zijn?



Nu toch nog maar even weer op de bank met een boek en duimen dat ik weer vlot echt beter ben...groetjes, Conny

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat ellendig, die griep. Ik wens je sterkte en beterschap.
Je quilts worden prachtig zeg.

Annelies zei

Ik leef met je mee, omdat ik al een week tussen verkoudheid en griep inzit en het niet verbeterd. Wens je veel sterkte. Zeker wat doen, dat probeer ik ook, al ben ik snel uitgeput.

Ineke zei

Beide zijn het prachtige quilts in wording. Ja die griep, goed uitzieken hoor, want ik had het ook, de ene dag voelde ik mij beter en de volgende dag was het weer mis. Ben ook weer te snel aan het werk gegaan en toen moest ik mij na 2 weken weer ziek melden. Nu gelukkig weer beter en voel me ook goed.
Fijn weekend en beterschap!

Dientje zei

War wordt de Leekstermeer quilt mooi van kleur met het aqua. Fijn dat je toch weer wat kunt doen. Vervelende griep. Groet, Dientje

Annie Kingma zei

Beide quilts mooi van kleur, vooral het Leekster meer vind ik mooi worden.
Beterschap gewenst.
Groetnis Annie

Floor zei

Mooi die Leekster Meer quilt. Heel apart die kleurencombinatie en lekker fris.
Waardeloos dat het beter worden niet zo snel gaat, want te lang ziek is niet leuk, we willen toch lekker steekjes doen?
Gelukkig lukt het weer een beetje, beterschap!

Gonda Westra-Steursma zei

Vervelend zo'n hardnekkige griep! Wel leuk dat je dan toch weer zin en tijd hebt om bezig te zijn met je grootste hobby. T.z.t. moet je mij eens uitleggen waarom het een Leekstermeerquilt wordt!
Groeten, Gonda

conny's quilts en creaties zei

Begrijpelijke vraag Gonda. Het patroon van Bonnie Hunter heet "on ringo lake" . Aangezien ik mijn quilts altijd een Nederlandse naam geef dacht ik aan het "Leekster Meer" waar ik vlakbij woon en graag heen ga. Het aqua van het water. Het bruin van het riet, wit van de zeilen en roze van een mooie zonsopkomst of avondlucht. Vandaar de naam: "leekstermeer "

Tilly zei

Beterschap Conny,wat worden je quilts mooi en kleurrijk.