zondag 24 maart 2019

Nog eentje!!

Vogels voor het textielfestival in de Weerribben....
Na het eendje uit het vorige blog haakte ik er nog eentje. Met dubbele katoenen draad,  anders werd hij of zij wel erg klein.
Dus vlug naar buiten nu voor de fotoshoot!





Eigenwijs ding!

Dagelijks zet ik nog steeds een blokje aan de temperatuurquilt.  
Zo groeit ie langzaam door. Deze week weer een voorraad blokjes maken, dan is het dagelijkse blokje er steeds vlot aan te zetten.
Ook hier wordt, met het stijgen van de temperatuur,  het voorjaarsgroen steeds meer zichtbaar.



Tussen de bedrijven door brei ik soms een klein stukje.
Doseren blijft geboden, maar met hulp van de fysiotherapeut en rustig aan met handwerken, worden mijn schouderklachten gelukkig minder.



Fijne week gewenst, groetjes Conny

4 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Dat eendje staat er mooi op hoor in je tuin zo op die kiekjes.
...................liefs.Conny

miekequilt zei

Wat fijn dat de pijn minder wordt. Blijven doseren maar. Je quilt wordt steeds mooier. En je kuikentje is een schatje.

Floor zei

Grappig dat eigenwijze eendje. Eigenlijk lijkt ie helemaal niet op een eendje, maar toch zie je er een eend in.
Leuke weggevertjes denk ik.

conny's quilts en creaties zei

Blijkbaar is mijn woordspeling niet helemaal duidelijk. Dit is geen eenDJe maar nog eenTJe (Nog een textielvogel voor de weerribben) Dit is een kuikentje (kip, zie hanenkammetje)