maandag 3 augustus 2020

Een andere blognaam en fietsen in Drenthe.

Onlangs heb ik mijn blognaam gewijzigd in: "Conny's quilts en creaties".
In mijn berichten merkten jullie vast dat ik momenteel minder quilt. Artrose in de vingers maken dat dat lastiger wordt. Ik ben daarnaast altijd breed geintresseerd geweest in vele handwerkvormen. De blogtitel dekte dus niet meer de lading. Vandaar dus, en ook nog  een nieuwe profielfoto met grijze kuif ...

            Gauw wat fleurigs laten zien:
 

Zondag fietsten we in Drenthe, mooie bloemen bij de kerk in Rolde.


Verrassing in Anderen.


Kringlopen in de boerenschuur. Loppis op zijn Zweeds.



Nog zo'n fraaie, heel oude Saksische boerderij. Ook hier is van alles te koop. Heel aardige mensen, we mochten zomaar ook het huis van binnen bekijken.


        Drenthse Aa bij Schipborg.

       Vlakbij het prachtige Baloerveld .


                  
                     En weer terug in Rolde



 

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Af en toe iets aan je blog veranderen hoort erbij. Ik zie alleen je foto niet.
Wat een mooie bloemenfoto's laat je zien. Heb je nog iets bij de kringloop gekocht?

Floor zei

Zo zouden alle perken moeten zijn, veel bloemen en dus veel bijen.
Ook openbare perken inzaaien met al dat moois, heerlijk lijkt me dat.
Jij hebt in ieder geval genoten. Gezellige boerderij met mooie dingen, vast wel wat gekocht.

conny's quilts en creaties zei

Mijn profielfoto kun je nu bij de reactie zien

conny's quilts en creaties zei

Zeker hebben we ook wat gekocht, voor in de tuin

Dientje zei

Wat een prachtige bloemenzee. Genieten. Soms moet je wat aanpassen, zeker wanneer je het gevoel hebt dat het de lading niet meer past. Groet, Dientje

Yvonne zei

Mooie foto's, wij hebben daar ooit een wandelvakantie gedaan. Mooie streek. Fijn dat je nu meer tijd hebt voor hopelijk heel veel leuke creaties.

Gonda Westra-Steursma zei

Leuke fietstocht met mooie fleurige foto's. Je gesponnen en getwijnde wol [zo heet dat volgens mij] is ook mooi. Kun je weer wat leuks van breien. Een nieuwe naam dekt de lading, waar nu meer tijd voor is!
groeten,
Gonda

Elizabeth zei

Wow, die veldbloemen... wat zijn ze mooi!
Heerlijke fietstocht heb je gemaakt...

anja zei

Vervelend dat het quilten moeilijker gaat, maar fijn dat andere handwerken nog wel goed lukken. Mooi he, ik woon nu 8 jaar in Drenthe, en ben er elke dag nog dankbaar voor. Wij hadden voor ons huis een grote driehoek met gras en een paar bomen, afgelopen najaar is dat veranderd: aan de buitenrand vaste planten die vlinders en bijen aantrekken, dan een wandelpad van gras, en in het midden een groot veldboeket zoals op jouw foto's. Zo leuk!