donderdag 27 augustus 2020

Warme voeten en nog meer.

Dinsdag was ik weer bij mijn moeder en heb ik haar verrast met de gebreide sokken.
Ze heeft ze meteen aangetrokken en de rest van de dag lekker aangehouden.
Later kreeg ik nog een vrolijk app-je dat  ze nu eindelijk warme voeten had. Fijn toch!



Maandag hadden we we een corona-proof-bee. Buiten onder een kapschuur en keurig met maar 6 gasten. 
Een van de dames bracht wol mee en ik mocht er wat witte alpaca van meenemen.

Zo zacht, ik kende het niet, en ben er thuis meteen mee gaan spinnen.
Deze wol is veel minder vet dan schapenwol.

 
De eerste klos is klaar, ik ben benieuwd of het twijnen gaat lukken, de wol ontrolt zich snel....
 

Het verder spinnen moet even wachten, ik heb gisteren bij een wandeling mijn enkel verstuikt, dat loopt even niet zo lekker, en spinnen moet ook net met die voet.


Verder heb ik me opgegeven voor een cursus die via het quiltersgilde onder de aandacht is gebracht, bij HAWAR, "kleur en ontwerp". (in Oldeberkoop)
Ik heb er al veel veel in, maar moet nog even een paar weken geduld hebben.
Groetjes, Conny

6 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk, die warme voeten. Fijn dat je de sokken al zo snel afhad, dan hoeft je moeder geen koude voeten meer te hebben.
Wat leuk dat je die cursus gaat doen, daar ga je vast veel van opsteken. Hopelijk laat je er af en toe iets van op je blog zien.

quiltingmieke zei

piep zaaamige warme voeten, zo fijn, benieuwd naar jouw cursus knuf

Floor zei

Fijn voor je moeder die warme voeten, snel nog maar een paar voor haar breiden.
Alpaca wol is zo heerlijk zacht. Ben benieuwd of het spinnen gaat lukken als je voet weer beter is.
Even maar rustig aan en misschien een rekverband er omheen?

Frea zei

Wat een pech Conny., beterschap.

Yvonne zei

Wat heerlijk die sokken voor je moeder. Misschien kan je ook een paar van Alpaca breien, dat is echt zo heerlijk warm!
Sterkte met je enkel, pijnlijke blessure.....

Conny's-blog zei

Beterschap he Conny...............liefs.Conny