zaterdag 17 juli 2021

Van alles wat.

Overal zie je zulke mooie bermen, prachtig, dat is echt genieten.




Tijdens een wandeling zagen we dat we een erg goed bramenjaar gaan krijgen. Zo vol heb ik de struiken nog nooit gezien geloof ik.


We maakten een fietstocht in de omgeving van Meppel. We bezochten o.a. een mooie beeldentuin.  De Havixhorst.






In Meppel


Een grapje van de fietsenmaker.


En nog een fietsgrap onderweg.


De humor ligt op straat!


Tussen alle bedrijven door haak ik regelmatig een blokje voor de deken voor mijn dochter. Het begint al wat te worden.
Hij is nu 5 x 6 blokken, misschien nog 1 rij, misschien nog 2, dan kan ik aan de rand beginnen.


Fijne dag gewenst

 

7 opmerkingen:

Tineke zei

Volgens mij ben ik voor het eerst bij jou op visite Conny. Wat maak je mooie dingen. Je deken wordt prachtig!

Conny's-blog zei

Ja de bermen zijn erg mooi dit jaar met al die kleuren.
Mooi he die beeldentuin en je deken word erg mooi zeg...............liefs.Conny

Knutselpret zei

Ah ja de bermen met de mooie bloemen hier en daar zakt het een beetje in dan ben ik alweer bang voor de maaier.mooue beelden en deceerste fietsen grap had ik nog nietceerder gezien geniaal.
En je deken wordt mooi heel mooi

Floor zei

Mooi al die bloemen, en ook de beelden vind ik prachtig.
Die fietsenmaker heeft humor! :-)
De deken voor je dochter wordt mooi, maar niet zo warm, dus echt een zomerdeken.
Veel plezier met het afmaken.

miekequilt zei

Heerlijk hè, die fleurige en kleurige bermen. Het is echt genieten. Jullie fietstochtje was ook geslaagd, aan de foto’s te zien. Eindelijk weer zon en genieten.

Dientje zei

Prachtig vind ik die bermen en akkerranden. Jammer vind ik ook dat mensen denken dat dit gratis pluktuinen zijn en de boel vertrappen. Die fietsenmaker heeft humor, je moet er maar opkomen. Je hebt vast genoten in de beeldentuin, mooie beelden in een prachtige tuin. Het kleed voor je dochter wordt mooi, krijgt vat een ereplaats. Fijne dag, Dientje

Elizabeth zei

Het is dit jaar bijzonder mooi, vind ik. Dat komt misschien wel door het vrij natte voorjaar, het groen is nog zo fris.
Oh, wat een mooi haakwerk laat je zien!