maandag 30 oktober 2023

Heerlijke herfst

Dit weekend waren we op familieweekend op het door ons zo geliefde huisjespark op de Utrechtse Heuvelrug.
Gelukkig was het goed weer om overdag ook buiten te zijn.  We genoten van een hoop gezelligheid met elkaar en van de prachtige herfstkleuren in het bos en heel veel paddenstoelen. 
Ik maakte er een paar collages van. 






 En nu, na weken voorpret, is het bijna zo ver.  Volgend weekend ben ik weer op stap, weer een weekend in een huisje in de natuur.  ( wat een bofkont🤗)   Dan zijn we voor t eerst weg met de freubel freules, onze quilt- en handwerkgroep.

Tot gauw!

18 opmerkingen:

Quilts and Newf's zei

wat is de Natuur nu mooie he, al die warme kleuren, en de paddenstoelen. veel plezier met je quilt groep volgend weekend

Dientje zei

Prachtig. Ik heb tot nu weinig paddenstoelen gefotografeerd. Toch maar op Safari. Alvast een fijn quilt weekend. Groet, Dientje

Knutselpret zei

De herfst is nu echt mooi. Ook ik was vanmiddag even in het bos mooi zoveel paddenstoelen. En ik vond ook weer een heel bijzondere. die ik nog niet eerder gezien heb

Floor zei

Wat een prachtige collages heb je gemaakt!
Heerlijk al die paddenstoelen en herfstige kleuren, daar hou ik ook zo van.
Volgend weekend alweer op pad, nu met quilters, dat wordt vast een heel groot feest met veel gezelligheid en praten natuurlijk :-)

Marthy zei

Als ik al jouw mooie paddenstoelen zie word ik bijna jaloers. Ik maar zoeken in dat kleine polderbos waar er bijna geen een te vinden is.

Janny zei

Wat mooi, al die verschillende paddenstoelen! Veel plezier volgend weekend, dat zal gezellig worden.

Judy zei

Wat een prachtige herfstfoto's, Conny!

miekequilt zei

Prachtige foto’s Conny. Twee weekends weg, heerlijk.

Annelies zei

Wat een mooie foto's.

Bertiebo zei

Dat zijn mooie collages van mooie dingen.

Alice zei

Zo komt de herfst vanzelf naar je toe met zulke mooie foto's.
Ben benieuwd welke paddenstoelen er volgend weekend gefotografeerd worden.

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie collages en wat veel paddestoelen.Fijn dat jullie ook naar buiten konden.
Ik heb hier, bij ons in de omgeving nog steeds geen paddestoel gezien rood met witte stippen.
Misschien komt het nog.
Heel veel plezier tijdens je volgende uitje, lekker genieten :)
Groetjes Anita

Josephine zei

Woww Conny, wat een schoonheden van collages laat je zien,
en wat veel verschillende soorten paddenstoelen kwamen jullie
tegen, echt geweldig. Wens je een TOP weekend volgende week
met de freubel freules

Marjan zei

Wat een prachtige sfeervolle foto's!
Heel veel plezier komend weekens, wat zal dat heerlijk zijn met gelijkgestemden om je heen.

Hannie de Beer zei

Een echte opsteker, fraaie foto’s ,en een heerlijk weekend weg! Voor komend weekend veel plezier!

Tineke zei

Prachtige herfst foto's, het is nu zeker genieten van de natuur.
Liefs van Tineke

Kitty zei

Mooie foto's en veel plezier!

Corina zei

mooie foto's!